Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #51 Skrevet 14. april 2015 Godt å se at jeg ikke er den eneste som forventer at de bruker maleforkler. Jeg forventer ikke en voksen per barn når de maler, som passer på så de ikke griser, selvfølgelig ikke. Barn griser ja, men maleforkle er lite å forlange syns jeg, og spesielt når de allerede har forklene. De kan ikke skylde på at de ikke har forkler. Der jeg jobbet var det for få forkler så vi delte barnegruppen i to og halvparten malte av gangen. Gikk helt fint det, alle fikk male. Jeg vet at barnehagen der sønnen min går i blant har latt ungene male i bare bleia og på gulvet, med hele kroppen, artig det Er mer styr å kle av barna alle klær, vaske barna og kle på igjen. Enn å bruke et maleforkle. HI Anonymous poster hash: 49005...78e Vet du egentlig hva som skjedde når han fikk maling på klærne da?? Kan jo være han enten var ferdig med å male eller ikke hadde begynt ennå. Sånn at de ansatte ikke hadde tatt på forkle..... Og han var klåfingra ved malingsbordet!!! Anonymous poster hash: a63ae...e0c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #52 Skrevet 14. april 2015 Dette er deres egen feil!Du sender ikke barnet i barnehagen med klær du er redd for!Selv sendte jeg småen i barnehagen i hvit skjorte pga det var fotografering,det jeg ikke visste var at de skulle ha smoothie etterpå.Når jeg hentet småen så virkelig ikke skjorten ut! Den var så full av smoothie..Men det tar jeg selvsagt på min egen kappe å klandrer selvsagt ikke barnehagen!Til vanlig så sender jeg selvsagt småen i barnehagen med klær vi ikke er redd for. Anonymous poster hash: 23d1b...75f Hva i alle dager gjør barnehageansatte da??? Sitter de bare på ræva? Jeg hadde blitt forbanna om jeg møtte ungen min full av smoothie. Klandre ikke barnehage? Pft! Anonymous poster hash: c71b7...470 Selvfølgelig sitter de barnehageansatte bare på ræva........hva tror du Anonymous poster hash: d4e82...edd Jaja!! Å jobbe i bhg betyr å ikke gjøre en dritt!!!! Det er så avslappende jobb!! Bare sitte og drikke kaffe og prate dagen lang👍👍 herlig!!! Rart ikke flere vil jobbe i bhg!! Anonymous poster hash: a63ae...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå