Gå til innhold

Jeg brukte to og en halv uke på masteroppgaven min i rettsvitenskap og fikk b

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det?

Anonymous poster hash: d29a4...1ec

Skrevet

Ikke noe

Anonymous poster hash: 9330b...5d8

Skrevet

At du burde brukt ei halv uke til og fått en a istedet.

Anonymous poster hash: aeaf6...aa2

Skrevet

At jeg ikke tror deg.

Anonymous poster hash: a1003...96b

Skrevet

Ja det kan nok stemme. Studiet er enkelt og karakterene sitter løst.

Anonymous poster hash: 0ccf6...38c

Skrevet

At du burde brukt ei halv uke til og fått en a istedet.

Anonymous poster hash: aeaf6...aa2

Jeg hadde ikke mer tid til rådighet grunnet annen jobb. Jeg synes det gikk bra med tanke på omstendighetene. Skrev den for tre år siden, og er fornøyd fortsatt!

Anonymous poster hash: d29a4...1ec

Skrevet

Jeg studerte jus i fjor, men gikk over til vernepleier studiet. Trodde faktisk det skulle være lettere, og at det skulle være lettere å få gode karakterer. Fagene er mye mer spennende, og jeg føler jeg kan mye mer, enn hva jeg kunne da jeg studerte jus. Men jeg får dårligere karakterer.

Anonymous poster hash: e6726...cb7
Skrevet

I disse tider elsker jeg å lese slikt! Holder på med bachelor og er ikke kommet så lang som jeg burde :P Den skal leveres om veldig kort tid og jeg har ca 2500 ord :P Men har troen på at jeg skal fikse det ;)

Anonymous poster hash: aa175...6de
Skrevet

Tviler på at du IKKE tenkte på masteroppgaven din de x antall andre ukene....du er vel av de som konsentrerer seg hardt og brutalt når det gjelder. Er sånn sjøl, kan gjøre STORE ting på kort tid når jeg har ånden over meg

Anonymous poster hash: c6040...280
Skrevet

Jeg tenker at det ikke er sjokkerende med tanke på at 70% får A eller B på masteroppgaven når de studerer jus. I andre fag er det en helt annen karakterspredning og dobbelt så store oppgaver. Tenker vel egentlig at det er sensuren på juridisk fakultet som er problemet.

Anonymous poster hash: bcfbe...320
Skrevet

Tenker at det er stor forskjell på studier.. jeg tar min andre mastergrad nå og jeg legger mye mindre arbeid i fagene nå enn jeg gjorde ved forrige master, men får mye bedre karakterer. Ved forrige studie brukte skolen hele karakterskalaen, mens på skolen jeg går nå får nesten alle A eller B.

Anonymous poster hash: bdb17...ecb

Skrevet

Tenker at nivået er veldig lavt på din skole/studie du tar. 

På min master forventes det at man har en referanseliste på rundt 20-30 bøker, artikler og tidsskrifter. Det hadde du aldri rukket å lese på den tiden engang. I tillegg skal masteroppgaven være på ca 100 sider. 

Anonymous poster hash: ba5ed...46e
Skrevet

At du skrev masteren på to og en halv uke kan jeg tro på, men da hadde du nok gjort masse grunnarbeid på forhånd.

Anonymous poster hash: b5920...3bc

Skrevet

Tenker at nivået er veldig lavt på din skole/studie du tar. 

På min master forventes det at man har en referanseliste på rundt 20-30 bøker, artikler og tidsskrifter. Det hadde du aldri rukket å lese på den tiden engang. I tillegg skal masteroppgaven være på ca 100 sider. 

Anonymous poster hash: ba5ed...46e

Ikke på jus, der er masteroppgavene 30 sp og derfor mer på størrelse med en bacheloroppgave.

Anonymous poster hash: bcfbe...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...