Gå til innhold

Sover babyen min for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er fire uker gammel. Blir lagt kl 20.00, sover da til kl 07 om morgenen (spiser såklart 2-4 ganger iløpet av natten). På dagtid har hun ca 3 våkenøkter på 1-3 timer, resten av dagen sover hun. Er dette for mye søvn? Kan det plutselig snu?

Førstemann skrek fra 20-02 hver kveld i flere uker og sov kun i bil eller på trilletur på dagtid. Brukte sååå mye energi på å få førstemann til å sove, så er redd for at det skal bli sånn den gangen her også. Men ser ut til at jeg har fått en sovebaby, håper det holder seg slik!

Anonymous poster hash: 51447...c57

Fortsetter under...

Skrevet

Min baby på 8 uker sover like mye, om ikke mer! Tror nok det varierer fra baby til baby... Her var nummer en en mareritt, så er ganske behagelig å ha en baby nå som forstår begrepet "sove", hehe

Anonymous poster hash: 647f5...543

Skrevet

Min gutt sov masse som baby, man var heldig om man traff på ham våken når familie kom for å hilse på. Han er 3 år nå og sover fremdeles en times tid på dagtid og likevel sover han hele natten. Veldig veltilpass gutt, flink motorisk, språklig og snill som dagen er lang. Han er en rolig fyr med energi når han er våken, uten at det blir for mye.

Anonymous poster hash: 5418a...2ae
Skrevet

Vår jente sov kjempemasse fra nyfødt til hun var 3 mnd. Fram til hun var 6 uker sov hun sikkert 20 timer i døgnet, kun våken for amming og bleieskift, så vi merket nesten ikke at vi hadde baby. Familien savnet ofte å se babyen våken mens de var på besøk. Under en av navnemarkeringene var baby 3 mnd og sov 4 timer sammenhengende til tross for mye bråk med 22 mennesker.Etter at baby ble 3 mnd var det bare soving alt fra 30 minutter - 2,5 timer på dagtid, så det var en stor overgang ;)

Anonymous poster hash: 9fc6e...ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...