Gå til innhold

EL med CB fertil.monitor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. 

Jeg kjøpte meg en CB fertilitetsmonitor som jeg begynte å bruke denne mnd. Men nå er jeg mer bekymret enn noen sinne... Jeg er på dag 18 og ligger fortsatt på strek 1 (nederste nivå). Når i alle dager skal jeg få EL? Jeg har noen EL tester fra billigtester som jeg vurderer å bruke samtidig for å sjekke at jeg faktisk ikke har EL. Noen andre som bruker CB fert.monitor og kan si noe om når de har fått EL? På hvilken dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Monirnil
Skrevet

Monitoren bruker en til to sykluser på å bli kjent med syklusen din, så ikke sikkert du får utslag på eggløsning første gang du bruker den. Jeg fikk ikke utslag før andre syklus på monitoren :)

Skrevet

Dei testpinnane kan du sjå på blåfargen. Følg med den, det er som EL tester. Samme teknikken.

Anonymous poster hash: b737a...64c

Gjest Monirnil
Skrevet

Kan man da?:)

Blir den ene streken like sterk som den andre eller sterkere da?

Skrevet

Da jeg brukte den var blåfargen sterkere en test streken. Men det var den gamle monitoren store kvite med lilla rundt displayen.

Gjest Monirnil
Skrevet

Det er den gamle hvite med lilla rundt displayen jeg har. Har begynt å bruke den igjen og er på dag 16 og har testet siden dag 9, ligger fortsatt på lav, men jeg syns den ene blå strekene blir sterkere for hver dag :)

Skrevet

Da har du topp om 2 til 3 dager.

Skrevet

Gikk opp til nivå to i dag :) :) Så da funker den i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...