Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #26 Skrevet 13. april 2015 Med to barn i baksetet bør dere ikke legge opp til for mye kjøring. De fleste barn liker best å komme frem, ikke sitte i bilen hele dagen. Ferga til Kiel og en runde i Tysklandog polen for eksempel burde være mulig. Mange fine steder å se der. Anonymous poster hash: b9b2a...8ee Tvilsomt at det er med barn- og isåfall er det vel kun med ene barnet. Anonymous poster hash: 93ffd...925 Jeg bare elsker slike som deg!!♥️♥️♥️ Du leser at jeg har svart på dette og klarer likevel ikke dy deg❤️Og der kom hjertene også ja. Anonymous poster hash: 93ffd...925 Skjerp deg. Misunnelsen lyser lang vei.Misunnelig på hva? Barn med ADHD? Herregud så stygg du er. Jeg har og en sønn med ADHD. Disse barna er heldige som ikke havnet hos deg! Anonymous poster hash: 93ffd...925 Herregud, at hun skal på ferie uten barn. Håper ikke du har barn, for du er jo rett å slett en mobber, fy på deg!!!! Anonymous poster hash: 038a7...148 Virkelig? Har jeg sagt at jeg ikke har barn med ADHD? Dere er raskt ute med å kaste ut beskyldninger som kanskje er hakke verre enn spørsmålet jeg stilte. Det er mange av oss her inne f.eks som har mistet barn, har barn med diagnoser osv, så å spy ut at en håper ikke folk har barn bør en kanskje være litt mer forsiktige med!! Anonymous poster hash: 93ffd...925
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #27 Skrevet 13. april 2015 Med to barn i baksetet bør dere ikke legge opp til for mye kjøring. De fleste barn liker best å komme frem, ikke sitte i bilen hele dagen. Ferga til Kiel og en runde i Tysklandog polen for eksempel burde være mulig. Mange fine steder å se der.Anonymous poster hash: b9b2a...8ee Tvilsomt at det er med barn- og isåfall er det vel kun med ene barnet.Anonymous poster hash: 93ffd...925 Jeg bare elsker slike som deg!!♥️♥️♥️ Du leser at jeg har svart på dette og klarer likevel ikke dy deg❤️Og der kom hjertene også ja.Anonymous poster hash: 93ffd...925 Skjerp deg. Misunnelsen lyser lang vei.Misunnelig på hva? Barn med ADHD?Herregud så stygg du er. Jeg har og en sønn med ADHD. Disse barna er heldige som ikke havnet hos deg!Anonymous poster hash: 93ffd...925 Herregud, at hun skal på ferie uten barn. Håper ikke du har barn, for du er jo rett å slett en mobber, fy på deg!!!! Anonymous poster hash: 038a7...148 Virkelig? Har jeg sagt at jeg ikke har barn med ADHD? Dere er raskt ute med å kaste ut beskyldninger som kanskje er hakke verre enn spørsmålet jeg stilte. Det er mange av oss her inne f.eks som har mistet barn, har barn med diagnoser osv, så å spy ut at en håper ikke folk har barn bør en kanskje være litt mer forsiktige med!!Anonymous poster hash: 93ffd...925 Ser du ikke hvor sykt det er at alle tråder hi starter ender opp i hets og ufred? Hva i all verden gjør at du blir provosert av at en alenemore reiser på ferie med kjæresten sin mens far har barna? Seriøst, jeg lurer virkelig. Anonymous poster hash: 68f31...80d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #28 Skrevet 13. april 2015 Ønsker du virkelig å bruke en uke av ferien i sommer uten barn? Mine 5 uker blir nøye planlagt til det beste for oss alle. Det er vanskelig nok å få ukene til å gå opp. Hvordan får du sommeren til å gå opp med tanke på barnas skoleferie og sfofri? Anonymous poster hash: e144a...8b3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #29 Skrevet 13. april 2015 Med to barn i baksetet bør dere ikke legge opp til for mye kjøring. De fleste barn liker best å komme frem, ikke sitte i bilen hele dagen. Ferga til Kiel og en runde i Tysklandog polen for eksempel burde være mulig. Mange fine steder å se der.Anonymous poster hash: b9b2a...8ee Tvilsomt at det er med barn- og isåfall er det vel kun med ene barnet.Anonymous poster hash: 93ffd...925 Jeg bare elsker slike som deg!!♥️♥️♥️ Du leser at jeg har svart på dette og klarer likevel ikke dy deg❤️Og der kom hjertene også ja.Anonymous poster hash: 93ffd...925 Skjerp deg. Misunnelsen lyser lang vei.Misunnelig på hva? Barn med ADHD?Herregud så stygg du er. Jeg har og en sønn med ADHD. Disse barna er heldige som ikke havnet hos deg!Anonymous poster hash: 93ffd...925 Herregud, at hun skal på ferie uten barn. Håper ikke du har barn, for du er jo rett å slett en mobber, fy på deg!!!! Anonymous poster hash: 038a7...148 Virkelig? Har jeg sagt at jeg ikke har barn med ADHD?Dere er raskt ute med å kaste ut beskyldninger som kanskje er hakke verre enn spørsmålet jeg stilte. Det er mange av oss her inne f.eks som har mistet barn, har barn med diagnoser osv, så å spy ut at en håper ikke folk har barn bør en kanskje være litt mer forsiktige med!!Anonymous poster hash: 93ffd...925 Ser du ikke hvor sykt det er at alle tråder hi starter ender opp i hets og ufred? Hva i all verden gjør at du blir provosert av at en alenemore reiser på ferie med kjæresten sin mens far har barna? Seriøst, jeg lurer virkelig. Anonymous poster hash: 68f31...80d Hvordan alle trådene ender opp tar ikke jeg ansvar for. Anonymous poster hash: 93ffd...925
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #30 Skrevet 13. april 2015 Barna er vel hos pappan når hun er på 8 dagers ferie? Eller har jeg misforstått og kjærsten er barnas far ? Isåfall skjønner jeg forrige anonyme. Men jeg ville også holdt meg til Danmark, Tyskland og Nederland på 8 dager. Det blir myyye kjøring til Frankrike og omegn. Anonymous poster hash: 846f4...690
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. april 2015 Forfatter #31 Skrevet 13. april 2015 Barna er 3 uker hos pappa, den ene skal en uke til syden med mormor og den andre skal på leir samme uke. Begge blir med meg og kjæresten til danmark i 2 uker.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2015 #32 Skrevet 13. april 2015 Om dere er glad i å kjøre og klarer å kjøre hardt kommer dere til Sør Europa på 1 1/2 dag. Vi har kjørt til Kroatia med båten som kommer til Hirtshals kl.11.15 og 1 natt i Tyskland for så å være nede i Kroatia neste ettermiddag/kveld. Ellers finnes mange fine plasser i sør Tyskland, Østerrike og i Alpene generelt. Sveits er også fint om dere er glad i natur og terreng. Det kommer jo an på om det er natur, shopping, soling, bading eller livet på byen som er målet også
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #33 Skrevet 13. april 2015 Jeg ville tatt båten over til Polen fra malmö eller ystad. Kjørt nedover i polen til krakow og derfra kjørt oppover igjen gjennom tyskland. Masse å se og oppleve i polen og tyskland Anonymous poster hash: a38b7...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå