Gå til innhold

Fineste guttenavnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Edward

Varg

Caleb (både norsk og engelsk uttale)

Odin

Christopher

Simon

William

Sean (Engelsk uttale)

Charlie

Thomas

Vegard

Lucas

Emmet

Sam

Marcus

Nikolas

Og fler ;)

Har sansen for både norske og amerikanske navn. Er glad i så mange gutte navn. Men er Varg, Sean og Edward som gubben også syns er greie å bruke :)

Annonse

Jøss, alle her har så mange guttenavn de liker, jeg har ikke så mange jeg liker og tre av navnene jeg liker har jeg brukt.

Julian

Marco

Marcel

Elian

Imre

Tror fjerde gutten får et av navnene på listen.

klarer seriøst ikke finne flere guttenavn jeg viiirkelig liker. Jeg har jo nå etter fjerde gutten brukt flere timer av livet mitt til å lete også.

Endret av Leirha

Annonse

Her var det mange navn!

Bare det at jeg virkelig ikke har sansen for noen av dem..

Ikke bare disse. Men er helt blank guttenavn! Føler at jeg nærer gutt. Skal han ikke ha et navn han kanskje...

Bare hete; Hei du!

Lov å håpe at det dumper ned et navn etterhvert.

Jeg har alt 2 gutter og de navnene jeg alltid har drømt om!

Blir lettere om det er jente. Bare å oppkalle etter noen i familien. Der er det masse forslag.

Men jeg vil jo ha gutt!!

....Hei du! .... *dumme sære tulling!!*

Anonymous poster hash: 4f7e6...7c8

Jeg tror jeg har bestemt meg for at gutten i magen min skal hete Heike. Jeg liker det navnet. Staut kar det :PAnonymous poster hash: cc216...24c

Staut kar kan diskuteres da Heike også er et jentenavn og faktisk mer vanlig som jentenavn enn guttenavn. I Norge er det dobbelt så mange som har det som jentenavn enn gutter som heter det. I Tyskland f.eks er det bare kjent som jentenavn. Heiko er bare guttenvan så ville heller gått for det hvis du vil at gutten skal fremstå som staut. ;)

Anonymous poster hash: 4fc34...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...