Gå til innhold

sukk og søvn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan komme med noen tips? Jeg ser det er mange spørsmål om søvn her inne, og her kommer mitt.

Vi, som mange andre holder på å bli gal!!

Jenta vår er blitt 9 måneder. Hun har helt siden starten vært vant med å bli puppet i søvn på dagtid. Når hun har sovet, har hun stort sett sovet på meg eller tett ved siden av meg. Dette har vært veldig koselig, men innser jo nå at dette ikke var særlig lurt..?! hvertfall ikke med tanke på det å lære å finne søvnen selv.

Nå sliter vi med å få henne til å sovne selv og i egen seng, og når hun først sovner (med hjelp) så våkner hun fordi hun vil ha meg i nærheten. Derfor sover vi nå med babyjenta i senga vår.

Vær så snill og del de magiske triksene om hvordan deres små finner søvnen selv, og hvordan de sover natten gjennom.

Er det i det hele tatt mulig?

Anonymous poster hash: ff386...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tips her, men vi er i akkurat samme situasjon med vår snuppe på 5 måneder, så jeg følger tråden i håp om noen gode råd! Vi prøvde opp/ned metoden her en dag og det funka ikke i det hele tatt -hylgråt bare hun var på vei til å bli lagt ned igjen, og til slutt ble hun så frustrert/overtrøtt at vi ikke fikk roet henne hos oss heller... 😔

Anonymous poster hash: d2072...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er også snart ni måneder, og vi har nå innsett at vi må bare ta én og én natt og komme oss gjennom denne perioden. Men en idé er jo å avvenne nattmaten. Det har vi gjort, og det var bedre en periode, men nå våkner hun masse igjen. Trøtt mor og trøtt far, men vi må bare prøve å holde ut. Hun er jo ennå en liten baby, regner med at ting blir bedre når hun snakker litt og forstår litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...