Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Har barnevakt på natten da, men orker ikke å kokkelere så mye. Anonymous poster hash: 5fbe2...ebb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Lurer på det samme... Tenker jeg koker noe pasta, steker noen grønnsaker, heller over fløyte og kanskje steke noen pølser ved siden av... Anonymous poster hash: d29dd...976
Øyne som ser!! Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Hva gjør du på dagen da når du skal sove? Hvordan klarer du det med 3 barn? Hva jobber du som?
Mikkemafian Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Stekt ris med ferdig grillet kylling, frosne grønnsaker og omelett.. Enkelt, godt og sunt nok
Marie1987 Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Fiskesuppe: Ta en liter med kyllingbuljong/kraft, en boks feit kokosmelk- kok opp og tilsett masse fisk og grønnsaker. Det går greit med frosne grønnsaker hvis du vil det skal gå fort. Kan også tilsette reker og annet skalldyr om dere liker det. Smak til med salt og pepper. Server med brød om dere spiser det. Suppen er melk og glutenfri.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 De er i barnehagen, men prøver å hente til kl 15.00. Er sykepleier. Takk for tips HI Anonymous poster hash: 5fbe2...ebb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Pose med lapskausblanding og noen passe sunne pølser er helt grei mat. Anonymous poster hash: 6b578...ea4
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 pølse og makaronigrateng. Kan lages dagen før om det passer bedre. Samme med lasagne.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Anbefaler crock pot eller annen langtidskoker. Genialt. Kan ordne til maten når du har tid, hive alt oppi crock pot'en og sette på en tid. Den lager ferdig maten og holder den varm til dere skal spise. En investering til rundt tusenlappen, men mange års glede og enkel matlaging! Lager i stand kvelden i forveien eller på morgenen, f.eks kyllingfilet og grønnsaker, legger oppi, skrur på program og lar det stå. Til middag er det bare å skru av og ta ut fiks ferdig mat. Kjempedeilig I dag lagde jeg pulled pork av en svinestek jeg hadde liggende. La den bare oppi i morges etter frokost, med litt buljong og krydder, og til middag var det klart, bare å dra fra hverandre med gafler og spise. Herlig. Kan lage alt fra suppe til lasagne, gryteretter, gratenger og kjøtt av alle slag. Nei, jeg selger de ikke, jeg har bare blitt frelst langtidskoker Anonymous poster hash: 9257b...609
3 i april Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Wok,grønnsakene kan du skjære opp Før du går på jobb og bare oppbevare I kjøleskapettilsett kylling,biff eller svinekjøtt I strimler. Server med ris. Pitabrød med salat eller stekte grønnsaker sammen med biffstrimler eller kylling. En klatt med rømme Gjør susen.
Ziva Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Laks, agurksalat og ris. Pølsegrateng lages dagen før. Lasagne, lag mye og frys i aluminiumsformer. Settes rett inn i ovnen fra fryseren. 225°C i 45 min. Fiskegrateng, lag og frys. Fiskekaker, saus og poteter. Fiskeboller, saus, revne gulerøtter og poteter. Pasta med laks og spinat.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Hadde jeg vært deg hadde jeg bare laget litt ekstra middag de andre dagene i uka og servert rester de dagene du har natt. Eventuelt laget en ekstra gryte med noe godt siste dagen før du går på natt... Anonymous poster hash: f7059...459
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #13 Skrevet 12. april 2015 Grove pannekaker Tomatsuppe med fullkornsmakaroni, mais og paprika. Evt pølsebiter Pasta, lettrømme, en dæsj sursøt saus, småtettsskinke, mais, løk og paprika.Favoritt her i huset! Fiskesuppe som ovenfor men jeg bruker nå fløte i stedet for kokosmelk +++ Anonymous poster hash: 1c681...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå