Gå til innhold

når du nettopp har møtt en fyr via match og han vil vi skal ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

slette alle mld man får der inne og ikke være der lenger..

Han har flere ganger sagt at mange har skrevet til han, men at han har slettet de. "jeg gidder ikke styre med flere på en gang" "jeg orker ikke det der ONS greiene"

Det er tydelig at han vil jeg skal gjøre det samme...

hva syntes dere? Har truffet han 2 ganger..

Anonymous poster hash: a894b...0d4
Skrevet

Har dere møttes 2 ganger, vet begge liker hverandre, og vil fortsette og møtes. Så er det jo ikke noe poeng å være på en nettdating side lenger. Og skulle det ikke funke, er det ikke noe problem og få profilen din tilbake.

Anonymous poster hash: f6dc9...0d1
Skrevet

Er jo litt enig med han. Om du liker han og vil møte han igjen og ting føles bra kan du vel deaktivere kontoen. Kan jo hende han fisker etter bekreftelse på at du liker han og kun vil date han. Selvom jeg ikke vil bedt noen om det selv.

Skrevet

Hadde en som gjorde det, ville at jeg skulle deaktivere kontoen, han sa at begge skulle selvsagt. (vi hadde møttes noen flere ganger en 2 da.) En mnd tid etter at jeg deaktiverte min fikk jeg høre fra ei venninne at han fortsatt hadde profilen sin der og virket å være aktiv pålogget.

Han ville bare hindre at jeg fant noen andre i tilfelle han selv ikke fant noen bedre.......

En annen jeg datet fra slik side hadde fortsatt aktiv profil 6 mnd etter vi startet å date. Jeg hadde møtt barna hans osv og han snakket alt mulig om framtid.

jupp denne gangen var det jeg som fikk venninnen min til å sjekke ut for det var noe som ikke stemte.

Han visste ikke at jeg kjente henne så fikk henne til å sende en melding og han beit skikkelig på så da var det forholdet over.

Men jeg skjønner han du dater, sånn innpå disse sidene virker det som om noen har sport i dater, noen har jo fler første/andre dater satt opp samme helg. Kjedelig om man virkelig liker noen og så finner man ut at man konkurrerer om plassen som mulig framtidig kjæreste. Dater man mange på en gang har man jo ikke muligheten til å virkelig finne ut om dette er en person det vil funke med.

Anonymous poster hash: 09618...681
Skrevet

Det kommer helt an på hva man legger i det. Man "holder døra på gløtt" hvis man er aktiv der inne, samtidig som det er dårlig å ikke svare andre som tarjkontakt fordi man vil se hva som skjer. Dette må man selv føle på i forhold til hva man vil med den man dater. Er han en potensiell kjæreste? Etter to møter synes jeg likevel det er tidlig å snakke om dette. Selv om man skriver med andre betyr det ikke at man må møtes (og ha sex som han tydeligvis mener). Hvis man skal satse så tidlig så er det jo greit så lenge begge er enige om det.

Anonymous poster hash: 47e7b...03e

Skrevet

jeg ligger ikke med de jeg prater med, og sant skal være sagt, jeg prater ikke med noen andre nå. Jeg er av typen som fort legger de andre bort når jeg treffer en "potensiell", selv om jeg egentlig syntes det er lurt  enda være åpen. Ellers kan man lett bli for fokusert på denne mannen (som jenter kan bli), og da kan interessen fra hans side dabbe av..

Uansett.. han spurte om det allerede første gang jeg traff han.. må nevnes at vi ikke var helt edrue.. traff han en times tid på byen.

Også har han indirekte og direkte sagt det/spurt seinere..

hi

Skrevet

dytter litt

Skrevet

Jeg tenker at han er kontrollerende når han tar opp dette etter kun 2 møter. Men det er nå min mening. Jeg møtte en gang en på tinder, og etter ett møte ville han at jeg ikke skulle treffe andre og at jeg skulle slette appen. Det ble ikke flere møter med han for å si det sånn.

Anonymous poster hash: e6adc...b8f
Skrevet

Jeg tenker at han er kontrollerende når han tar opp dette etter kun 2 møter. Men det er nå min mening. Jeg møtte en gang en på tinder, og etter ett møte ville han at jeg ikke skulle treffe andre og at jeg skulle slette appen. Det ble ikke flere møter med han for å si det sånn.

Anonymous poster hash: e6adc...b8f

Dette.

Skrevet

Eller så kan det være at han er opptatt og vil slette alle "bevis". Jeg har opplevd en slik på match. Høres nesten ut som det er samme mann😂 Offff...

Han datet meg mens han var i et forhold med ei anna. Jeg var til og med hjemme hos ham. I badestampen og sov over hos han. Fatter ikke at han turde....

Anonymous poster hash: 0f4ac...58c

Skrevet

Eller så kan det være at han er opptatt og vil slette alle "bevis". Jeg har opplevd en slik på match. Høres nesten ut som det er samme mann Offff...

Han datet meg mens han var i et forhold med ei anna. Jeg var til og med hjemme hos ham. I badestampen og sov over hos han. Fatter ikke at han turde....

Anonymous poster hash: 0f4ac...58c

oi, det er jo ganske spesielt..

har ikke følelsen av at dette er hva det dreier seg om da han selv ikke har slettet match.

Han er der fortsatt, men vil bare at vi ikke svarer andre osv.

Han går også veldig fort frem, ikke fysisk enda, men med ord som "jeg liker deg" "tenker på deg" osv osv

Føler ikke han holder tilbake noe kan du si... det blir liksom min jobb...

hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Røde blinkende varsellamper...

En klassisk taktikk blant manipulerende folk. Etter én time vil han kontrollere hvem du møter og chatter med. Etter to møter overøser han deg med oppmerksomhet og vakre ord. Ikke bra i det hele tatt.

Skrevet

Røde blinkende varsellamper...

En klassisk taktikk blant manipulerende folk. Etter én time vil han kontrollere hvem du møter og chatter med. Etter to møter overøser han deg med oppmerksomhet og vakre ord. Ikke bra i det hele tatt.

hmm... takk!

Vokst opp men en psyko far og hatt en manipulerende mann - nå eks.

Dette høres jo bare helt riktig ut det du sier...

Samtidig føler jeg jo selvsagt ikke at han er det, men sånn er det vel alltid? Bah!

hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Røde blinkende varsellamper...En klassisk taktikk blant manipulerende folk. Etter én time vil han kontrollere hvem du møter og chatter med. Etter to møter overøser han deg med oppmerksomhet og vakre ord. Ikke bra i det hele tatt.

hmm... takk!Vokst opp men en psyko far og hatt en manipulerende mann - nå eks.Dette høres jo bare helt riktig ut det du sier...Samtidig føler jeg jo selvsagt ikke at han er det, men sånn er det vel alltid? Bah! hi Anonymous poster hash: a894b...0d4

Du stilte spørsmålet her, så du så nok lampene du også.

Hva med å teste det, da? Hvis du liker ham godt nok til å gidde?

Si neste gang han nevner det at dere bare har møttes to ganger og at dere ikke har noen forpliktelser overfor hverandre, og at du selvsagt har tenkt å stå fritt til å bruke alle dine nettverk helt til du inngår i et forhold med noen. Og kanskje etterpå også, hvem vet, men at det bestemmer du selv. Se på reaksjonen hans. Merk deg om han er inne på profilen din ustanselig og tar kontakt. Merk deg om han ringer oftere, eller om det er en negativ klang i hans behandling av deg etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...