Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hei dette er kanskje et dumt spørsmål... Jeg er gravid og ikke sikker på hvor langt. Har legitime snart. Sex... Vi har ikke hatt det på 3 uker. Litt pga sjokket over den uplanlagte graviditeten. Vi var begge så kåte på hverandre i går at vi ikke lenger greide å holde fingrene fra hverandre. Jeg kom straks han tok på meg. Mener under 10 sec! Ikke at vi stoppet der...Vi har et godt sexliv og jeg er glad i både fingre og penis. Helt ærlig, jeg er glad i bli tatt litt hardt! Siden jeg var så kåt i går så tenkte jeg ikke! Er så øm nederst i mageregionen i dag. Kan jeg miste ved litt "røff" sex i 1. trimester? Men røff mener jeg ikke noe sært. . . Dype harde støt og fingre som leter etter hemmelige punkter som får hodet til å spinne. Jeg er ikke flau over mitt sexliv. Men ble brått bekymret. Ømheten har avtatt noe utover dagen. Men jeg vil ikke ofre ungen min for god sex. Det har jeg resten av livet mitt på å utforske. Anonymous poster hash: c9aa9...f55
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Man "glemmer" vel ikke at en er gravid? Anonymous poster hash: 2d149...5d3
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Man "glemmer" vel ikke at en er gravid? Anonymous poster hash: 2d149...5d3 Man kan jo bli revet med og glemme å tenke på forsiktighet ?
Oktavia Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Ja det var vel ikke snakk om å glemme barnet i magen her, men å bli revet med i het elskov. Men om det er "farlig" vet jeg ikke. Om det er noen uker siden sex så blir jeg øm dagen etter uansett...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Det skal gå helt fint. Man kan bli litt ekstra øm særlig etter orgasme, fordi ting strekker seg og vokser. Og man har skjøre slimhinner og kan begynne å blø, og burde da vente til man han sluttet å blø igjen. Men man kan ha sex som man pleier, så jeg sier bare kjør på, så lenge du er i form. Anonymous poster hash: 06766...435
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Har ikke vært noe problem i mine svangerskap Blir ekstra kåt når jeg er gravid og er også glad i røff sex. Kos dere Anonymous poster hash: 82fa4...dd7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Det er anbefalt å ikke ha røff sex i svangerskapet. Hva som er FOR røft, er individuelt, men blir det smertefullt - da er det for røft! Både under og etter akten, det skal ikke være smerter involvert. Men, det er da helt normalt å ha litt murringer etter orgasme! Det er ikke farlig og man kan ikke oppleve SA pga det. Senere, nærmere termin, kan det derimot sette i gang fødsel, sies det Bekkenet kan også gjøre det noe ubehagelig med sex, før og/eller etter. Jeg har kun opplevd dette nå, med andremann, etter ca uke 25. Det spiller ingen rolle hvor forsiktige vi er, det føles likevel som om jeg har hatt en diger penis inni meg som rett og slett har presset på bekkenet så det er strukket til randen. Min mann er stor, men ikke overdrevent! Men jeg har noe bekkenplager generelt. Dette er også normalt, og er vi ikke forsiktige, så blir det smertefullt og ikke bare ubehagelig i ettertid... Han er rett og slett litt for stor for bekkenet mitt per i dag. Anonymous poster hash: cca77...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå