Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Jeg har tatt en halv sobril. Kan jeg alikevel drikke et par glass vin til maten nå ? Er ca en time siden jeg tok sobril Anonymous poster hash: 44575...e41
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Det ville jeg spurt legen om. Du kan få feil svar her inne og i enkelte tilfeller kan det få alvorlige konsekvenser. Anonymous poster hash: 5b524...714
Mamma_til_2 Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Jeg hadde ikke gjort det, blader ikke sterke medisiner med alkohol.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Jeg har tatt en halv sobril. Kan jeg alikevel drikke et par glass vin til maten nå ? Er ca en time siden jeg tok sobril Anonymous poster hash: 44575...e41 Det er vel en grunn til at du tok Sobril? Angst? Kroppen din trenger hvile, ikke alkohol! For å svare konkret på spørsmålet ditt vil vel ikke kombinasjonen 5 mg sobril og to glass vin være skadelig, du blir ikke dritings eller noe sånt, men antagelig fortere brisen. Anonymous poster hash: d4065...142
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Jeg er skeptisk til å blande sobril med noe som helst etter at jeg tok det samtidig med tramadol en gang. Følte meg langt borte lenge, klarte ikke å fokusere, og til slutt svimte jeg bare av. Våknet igjen med en gang, men måtte bare gå og legge meg, for jeg var helt utslått. (Dette var midt på dagen, og jeg hadde sovet godt natten før.) Anonymous poster hash: 4f783...5fb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Nå spørs det jo hvor mange mg sobrilen er på da. Hadde ikke drukket uansett, men er forskjell på en halv 10 mg og en halv 25 mg.. Anonymous poster hash: 9f307...57a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Man kan bli ganske rusa av å blande da, så jeg ville ikke gjort det. Gjorde det en gang tenårene å kan til dags dato ikke huske resten av den dagen for å si det slik Anonymous poster hash: 022d5...028
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Jeg er skeptisk til å blande sobril med noe som helst etter at jeg tok det samtidig med tramadol en gang. Følte meg langt borte lenge, klarte ikke å fokusere, og til slutt svimte jeg bare av. Våknet igjen med en gang, men måtte bare gå og legge meg, for jeg var helt utslått. (Dette var midt på dagen, og jeg hadde sovet godt natten før.) Anonymous poster hash: 4f783...5fb Her var vel Tramadol synderen, ikke sobrilen Å ta et glass vin til sobril er noe helt annet enn å drikke et glass vin til Tramadol! Tramadol er MYE sterkere saker enn 5/10 mg sobril. Anonymous poster hash: d4065...142
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Jeg er skeptisk til å blande sobril med noe som helst etter at jeg tok det samtidig med tramadol en gang. Følte meg langt borte lenge, klarte ikke å fokusere, og til slutt svimte jeg bare av. Våknet igjen med en gang, men måtte bare gå og legge meg, for jeg var helt utslått. (Dette var midt på dagen, og jeg hadde sovet godt natten før.) Anonymous poster hash: 4f783...5fb Her var vel Tramadol synderen, ikke sobrilen Å ta et glass vin til sobril er noe helt annet enn å drikke et glass vin til Tramadol! Tramadol er MYE sterkere saker enn 5/10 mg sobril. Anonymous poster hash: d4065...142 Det var ikke alkohol inne i bildet her, kun en sobril og en tramadol. Jeg har aldri blitt sånn av noen av dem hver for seg før, derfor er jeg nå skeptisk til å blande noen av dem med noe annet, i alle fall uten å spørre lege først. Anonymous poster hash: 4f783...5fb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Jeg er skeptisk til å blande sobril med noe som helst etter at jeg tok det samtidig med tramadol en gang. Følte meg langt borte lenge, klarte ikke å fokusere, og til slutt svimte jeg bare av. Våknet igjen med en gang, men måtte bare gå og legge meg, for jeg var helt utslått. (Dette var midt på dagen, og jeg hadde sovet godt natten før.) Anonymous poster hash: 4f783...5fb Her var vel Tramadol synderen, ikke sobrilen Å ta et glass vin til sobril er noe helt annet enn å drikke et glass vin til Tramadol! Tramadol er MYE sterkere saker enn 5/10 mg sobril. Anonymous poster hash: d4065...142 Det var ikke alkohol inne i bildet her, kun en sobril og en tramadol. Jeg har aldri blitt sånn av noen av dem hver for seg før, derfor er jeg nå skeptisk til å blande noen av dem med noe annet, i alle fall uten å spørre lege først. Anonymous poster hash: 4f783...5fb Kun en sobril OG en tramadol?? Det er IKKE kun! Det er noe heeelt annet å blande sammen alkohol og sobril sammenlignet med sobril og Tramadol. Sobril er ganske uskyldige greier, men selvsagt ikke om du blander det sammen med opioider! Anonymous poster hash: d4065...142
skjotta Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Jeg blir som en vissen kakemann av en halv sobril så tanken på å toppe den med alkohol ville aldri slått meg... det er et vidunder om jeg klarer å la være å sikle etter å ha tatt den.
Gjest Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 (endret) Ta en titt i Felleskatalogen og se hva det står der du HI! Står det meste i grunn om kontraindikasjoner , interaksjoner og forsiktighetsregler. Endret 11. april 2015 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå