Gå til innhold

sånn ferdig pizzadeig på rull.....kan den fryses?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare jeg og datteren min i dag og vi elsker denne pizzabunnen, men trenger ikje hele. Kan jeg fryse ned den halvparten jeg da ikke bruker??

Anonymous poster hash: 16baf...fbb

Fortsetter under...

Skrevet

Det kan du!

Anonymous poster hash: 251e5...7da

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det kan du, men hvorfor ikke lage hele pizzaen? Restepizza er kjempegodt!

Skrevet

Fryses kan den sikkert men spises kan den ikke, verken fersk eller fryst. Makan til ræl av noe mat med masse tilsetningsstoffer kun fordi man er for lat til å blande sammen noe mel og vann?

Anonymous poster hash: 12823...fda

Skrevet

Fryses kan den sikkert men spises kan den ikke, verken fersk eller fryst. Makan til ræl av noe mat med masse tilsetningsstoffer kun fordi man er for lat til å blande sammen noe mel og vann?

Jeg ville kanskje ikke sagt det fullt så bastant, men jeg er igrunnen enig

Annonse

Skrevet

Gjorde det med 4 fullkornpizzaer fra NÅ!pizza, ingen klaga :-P

Skrevet

Fryses kan den sikkert men spises kan den ikke, verken fersk eller fryst. Makan til ræl av noe mat med masse tilsetningsstoffer kun fordi man er for lat til å blande sammen noe mel og vann? Anonymous poster hash: 12823...fda

Jeg ville kanskje ikke sagt det fullt så bastant, men jeg er igrunnen enig

Nei tull, den er khempegod.

Skrevet

Kompanser med sunn og hjemmelagd mat ellers så når mannen er borte så lager jeg glatt pizza på slik bunn, ikke noe mel gris eller oppvask ☺

Skrevet

Kompanser med sunn og hjemmelagd mat ellers så når mannen er borte så lager jeg glatt pizza på slik bunn, ikke noe mel gris eller oppvask ☺

Oppvasken av en bolle? Tar 3 min og krever oppvask av en bolle og en håndvask.

Skrevet

Oppvasken av en bolle? Tar 3 min og krever oppvask av en bolle og en håndvask.

Nå tar det mer enn tre min 8g få deigen færdig den skal heve ☺ og så må jeg vaske med hvertfall 2 ganger når jeg lager den, en gang mens den lages og en gang for og få den utover, meeeen nå er det ikke det som er hovedpoenget, det er at en slik bunn er helt fantastisk når man har lyst på pizza og ikke mye tid ☺

Skrevet

Pizzaen er laget, MED ferdig bunn, den er spist og vi er goooood og mett. Og halparten er i fryseren, til en anna gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...