Gå til innhold

Byttehjelp på H&M nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp handlet mine første plagg via netthandel. Skikkelig jomfru frem til nå. Tenke seg til i 2015.

Men uansett - 2 plagg passet ikke helt. Hva returnerer dere plaggene i?

Eller evnt, kan man bytte plaggene i butikk?

Tipper nei på nr 2.

Anonymous poster hash: 15d37...a71

Fortsetter under...

Skrevet

HM tilbyr ikke bytte i butikk (men Lindex gjør det faktisk)

Sender tilbake i samme pose/eske som de kom i, taper og stifter igjen.

Anonymous poster hash: b8a3e...9a4
Skrevet

Putter de tilbake i posen og klistrer på returlappen. Sender returskjemaet i posen sammen med varene.

Mener å huske at det bare er å rive av en strips i enden av posen og klistre den igjen (samme på ellos).

Anonymous poster hash: fab09...396
Skrevet

Putter de tilbake i posen og klistrer på returlappen. Sender returskjemaet i posen sammen med varene.

Mener å huske at det bare er å rive av en strips i enden av posen og klistre den igjen (samme på ellos).

Anonymous poster hash: fab09...396

Dette gjør jeg også. Legger klærne i posene de kom i, og så i den store "fellesposen". Teiper igjen og klistrer returlappen utenpå. Hvis du skal bytte klær feks i en annen størrelse eller et annet plagg, kan dette også skrives på returlappen som ligger inne i posen. Men, noen ganger kan det lønne seg å bestille direkte i nettbutikken, i tilfelle størrelsen kan bli utsolgt...

Anonymous poster hash: 96b2b...7aa

Skrevet

Takk, søte dere.

Ingen krasse svar. Bare høflige folk ;)

Posen var et gråpapir som ble røsket opp og kastet.

Da tror jeg bare at jeg finner en annen konvoluttposeting på posten eller noe.

Anonymous poster hash: ce2e4...495

Annonse

Skrevet

Hm tilbyr bytte nå, helt nytt. Bare å ts med kvittering og beholde evt lapper.

Anonymous poster hash: 4dcf9...5cf

Skrevet

Hm tilbyr bytte nå, helt nytt. Bare å ts med kvittering og beholde evt lapper.Anonymous poster hash: 4dcf9...5cf

Mente du at det nå er lov til å bytte i butikk??? Jeg har nemlig to plagg her som ikke passet likevel. Men har aldri fått somlet meg til å sende tilbake.....

Anonymous poster hash: 95927...79a

Skrevet

Oi, gjør de det?? har ikke fått med meg. Det hadde jo vært supert! bestiller en del derfra og det er jo så kjekt om jeg bare kan bytte i butikken :)

Anonymous poster hash: 5c948...2a6
Skrevet

Oi, gjør de det?? har ikke fått med meg. Det hadde jo vært supert! bestiller en del derfra og det er jo så kjekt om jeg bare kan bytte i butikken :)

Klippet fra HM sine nettsider:

Bytte og retur til H&M butikker

Dine online kjøp kan byttes og returneres i en hvilken som helst H&M butikk, bare husk å ta med deg følgeseddelen. Vennligst sørg for at returnerte varer er ubrukte og i sin opprinnelige tilstand.

Hvis kjøpet på hm.com ble betalt med et bank- eller kredittkort, vil butikken refundere beløpet til det samme kortet som ble brukt når kjøpet ble gjort. Hvis du har valgt en annen betalingsmåte når du handlet online, vil du få et tilgodekort på beløpet i butikken. Dette tilgodekortet kan brukes i en hvilken som helst H&M butikk i Norge. Har du en utestående saldo på din H&M-konto eller din månedsregning og får et tilgodekort i butikken, vil du fortsatt være skyldig beløpet til H&M Online. Butikkene vil ikke kunne refundere beløp som for eksempel frakten.

Reklamasjoner kan returneres til en hvilken som helst H&M butikk for full tilbakebetaling.

Vær oppmerksom på at badetøy, undertøy, kosmetikk og øredobber kjøpt online ikke kan returneres i butikk.

Skrevet

Klippet fra HM sine nettsider: Bytte og retur til H&M butikker

Dine online kjøp kan byttes og returneres i en hvilken som helst H&M butikk, bare husk å ta med deg følgeseddelen. Vennligst sørg for at returnerte varer er ubrukte og i sin opprinnelige tilstand.

Hvis kjøpet på hm.com ble betalt med et bank- eller kredittkort, vil butikken refundere beløpet til det samme kortet som ble brukt når kjøpet ble gjort. Hvis du har valgt en annen betalingsmåte når du handlet online, vil du få et tilgodekort på beløpet i butikken. Dette tilgodekortet kan brukes i en hvilken som helst H&M butikk i Norge. Har du en utestående saldo på din H&M-konto eller din månedsregning og får et tilgodekort i butikken, vil du fortsatt være skyldig beløpet til H&M Online. Butikkene vil ikke kunne refundere beløp som for eksempel frakten.

Reklamasjoner kan returneres til en hvilken som helst H&M butikk for full tilbakebetaling.

Vær oppmerksom på at badetøy, undertøy, kosmetikk og øredobber kjøpt online ikke kan returneres i butikk.

Supert!

Har du link også? Om ikke de ansatte kjenner denne regelen?

Skrevet

Da har jeg vært i butikk og byttet mine 2 plagg uten problem.

Genialt :)

Annonse

Skrevet

Dette var jo fantastiske nyheter! :D  Jeg handler masse og ofte på h&m på nett, og har ofte beholdt klær som bare var ca. halvvegs til forventningene. Dette gir rom for mer handling og ev. bytting av klær som ikke passer helt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...