Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Får man krykker gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser? Og får man ha krykker med på fly? Anonymous poster hash: 1d85f...5a7
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Ja, det var i alle fall en mann som reiste med krykker sammen med meg nå i påsken. Det var med Widerøe.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Takk for svar Hi Anonymous poster hash: 1d85f...5a7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Jeg har reist med krykker, null problem. I tillegg fikk jeg ekstra-service og ble tatt ut av køen og inn i en egen "boks". Mulig det var for å sjekke krykkene ekstra, men det var veldig godt å slippe å stå lenge i kø med vond fot 😄 Anonymous poster hash: abac2...ee5
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Du kan ha med krykker, men de må legges på båndet i sikkerhetskontrollen og du må hinke gjennom "porten". Anonymous poster hash: 5d8f0...acc
Gjest Antarctica Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Du kan ha med krykker, men de må legges på båndet i sikkerhetskontrollen og du må hinke gjennom "porten". Anonymous poster hash: 5d8f0...acc Du kan også bli satt i en av flyplassens egne rullestoler og kjøres gjennom "porten", hvis du ikke kan hinke. De har rullestoler av plast de fleste steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå