Gå til innhold

Guttenavnet.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Varg? Syns det er et så stilig navn , og veit det ikke er så mye brukt heller. Har også Sean Alexander, Brian og Edward på guttelista. Jentenavn har vi heldigvis kun ett :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varg er det eneste som fungerer i Norge av navnene du nevner.

Og Alexander selvfølgelig

Anonymous poster hash: 1f0ca...dc8

Skrevet

Ja Og Edward. Men er enig i at både Sean og Brian er VELDIG Amerikanske navn.

Skrevet

Varg er et tøft guttenavn :) de andre passer ikke i norge..

Skrevet

Jeg synes Edward eller Alexander er mye finere, men en helt annen stil, så kommer an på hva man liker. Sean og Brian liker jeg ikke.

Anonymous poster hash: e6de6...6b0
Skrevet

Sean uttales Sjån på norsk, altså tenker jeg på dialekt - sjå'n - se på han ...det blir så feil. Brian høres ut som en ost på norsk, hæ? Brie?? ;) Varg er et tøft navn, men jeg er sikker på at han er en pøbel! :P

Anonymous poster hash: a2b09...04f
Skrevet

Sean uttales Sjån på norsk, altså tenker jeg på dialekt - sjå'n - se på han ...det blir så feil. Brian høres ut som en ost på norsk, hæ? Brie?? ;) Varg er et tøft navn, men jeg er sikker på at han er en pøbel! :P

Haha ;-P det har jæ faktisk ikke tenkt på før du sa det ;-P

Skrevet

Jeg ville ha valgt Edward, synes det er nydelig. 

Anonymous poster hash: e8780...3d4
Skrevet

Edward og Alexander er begge pent

Skrevet

Edward og Alexander.. Jeg synes ikke noe om Sean, eller Brian, det blir nok uansett litt rart i Norge. (og synes heller ikke de er saerlig fine i utlandet, bor i Australia)  

Skrevet

Her utaler vi det Shan/sjan, med lang a.

Skrevet

Vi uttaler det "Shjån" 😊 syns selv det er et kjempe fint navn. Men mange som tenker på sauen med engang 😉 hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...