Gå til innhold

6 år uten "uhell" er det normalt??

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg og sambo har vært sammen i 11 år snart,for 6 år siden sluttet jeg med p- pillene. Han var skeptisk og ville ikke ha flere barn (han har 2 fra tidligere forhold) jeg sa at prevensjon ble hans ansvar da! 

Vi har hadd regelmessig sex i alle år (4-6 ganger i uka) han har vært MEGET forsiktig og jeg kan telle på en hånd de gangene han har avsluttet med å komme inni meg :(

Det jeg undrer på, er at d ikke har vært ett eneste "uhell" på 6 år. Har ikke vært gravid en eneste gang!!!

Det drypper jo litt hver gang vi har sex, men ALDRI blitt gravid, Bør jeg bekymre meg? eller vil dette bli greit når vi starter å prøve å bli gravide?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144209092-6-%C3%A5r-uten-uhell-er-det-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestevenninnen min og mannen holdt på på samme måte i 8-9 år før de bestemte seg for å få barn, da ble de gravid etter 3 mnd. Jeg tenkte som deg, at det måtte jo være noe som ikke stemte siden de hadde unngått å bli gravide, men det ble de når de gikk inn for det ;)

Anonymous poster hash: bc001...783

Mannen og jeg har hoppa av i svingen i 8 år. Har bare brukt p-piller ett år når jeg studerte og det absolutt ikke passa med uhell. Jeg slutta med de når vi var klare for barn og ble gravid med en gang. Har en baby på 8 mnd nå. Og for to uker siden fikk jeg et lite sjokk - jeg er gravid igjen, selv om vi har vært like forsiktige som i de 8 åra. Så plutselig kan det skje :) jeg var også redd for det samme som deg, men tydeligvis helt uten grunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...