Gå til innhold

Er jeg gravid???

Anbefalte innlegg

Ikkje for å såre men slik har jeg det ofte og så kommer tante rød. Faren for kjemisk lusker og det har jeg hatt i 6 mnd på rad.

Får barre krysse og håpe.

Ja, er jo fakta så bare å si det som det er. Håper de er positive og at det ikke var nok konsentrert nok urin eller noe. Tante rød har ikke komt eller gitt tegn til noe som skal komme enda, så får tenke på det så lenge! :) håper håper!

Fortsetter under...

Ikkje for å såre men slik har jeg det ofte og så kommer tante rød. Faren for kjemisk lusker og det har jeg hatt i 6 mnd på rad.

Får barre krysse og håpe.

Ja, er jo fakta så bare å si det som det er. Håper de er positive og at det ikke var nok konsentrert nok urin eller noe. Tante rød har ikke komt eller gitt tegn til noe som skal komme enda, så får tenke på det så lenge! :) håper håper!

Hold håpet:-)

👍👍

Hold på håpet, ja :) Jeg ser på det forrige bildet ditt at den nyeste strimmeltesten ikke har tørket helt som den forrige. De ser sterkere ut når de har tørket - hilsen testoman som har svidd av 9 tester de siste dagene ;) Hvordan ser de ut i dag? Og hvordan er dagens test? (Jeg regner med at du har testet ;) ) Krysser fingrene for deg!

Hold på håpet, ja :) Jeg ser på det forrige bildet ditt at den nyeste strimmeltesten ikke har tørket helt som den forrige. De ser sterkere ut når de har tørket - hilsen testoman som har svidd av 9 tester de siste dagene ;) Hvordan ser de ut i dag? Og hvordan er dagens test? (Jeg regner med at du har testet ;) ) Krysser fingrene for deg!

Takk for gode ord :-) jeg testet idag og den var også positiv men svak som igår.

Nå gikk jeg på do fordi jeg fikk så syke smerter i magen, og der var det blødninger. Hanske sikker på det er en tredje SA. Jeg er knust, og får følelsen av at jeg ikke orker mer. Sitter på doen og griner nå på jobb. Er så sliten og vondt i magen..

Annonse

Uff så trist. Hvis dette har skjedd flere ganger så ville jeg tatt en tur til legen om du ikke allerede har vært der?  Selv om det skulle være en kjemisk så har du da hatt to sa tidligere, så da kan det være legen vil bidra med noe prøvetaking om ikke annet. :klem:

Ja, enten SA eller kjemisk. Uansett helt jævli..

Jeg har en god lege som hjelper meg. Har også gynekolog som jeg har kontakt med i forhold til at det gikk så lang tid før jeg ble gravid først. På over ett år har jeg kun hatt eggløsning 3 ganger, men blitt gravid alle tre. Jeg har fått Femar, så nå skal jeg begynne på de om to dager. Håper det kan gi et bra resultat.

Dere er gode <3

Jeg har en god lege som hjelper meg. Har også gynekolog som jeg har kontakt med i forhold til at det gikk så lang tid før jeg ble gravid først. På over ett år har jeg kun hatt eggløsning 3 ganger, men blitt gravid alle tre. Jeg har fått Femar, så nå skal jeg begynne på de om to dager. Håper det kan gi et bra resultat.

Dere er gode <3

Huff!!😢 Føler virkelig med deg, kjenner følelsen. Tross jeg nå er ferdig med den største skuffelsen og mensen, har jeg fremdeles lyst å hyle. Er så lei og irritert. Jjenner meg igjen med at jeg nå har lyst å gi opp. Har barn og burde være lykkelig for det ( og er det💜💙) Men dere vet....Ønsker. Vi får bare fortsette. Nr.1 kom før vi starta her, nr 2 kom etter prøving, MA og prøving, prøver og venter.

Sender en deg en forståelsesfull klem.😃Det blir, vi må bare holde hodet hevet og håpe.

Dere er gode <3

Huff!!😢 Føler virkelig med deg, kjenner følelsen. Tross jeg nå er ferdig med den største skuffelsen og mensen, har jeg fremdeles lyst å hyle. Er så lei og irritert. Jjenner meg igjen med at jeg nå har lyst å gi opp. Har barn og burde være lykkelig for det ( og er det💜💙) Men dere vet....Ønsker. Vi får bare fortsette. Nr.1 kom før vi starta her, nr 2 kom etter prøving, MA og prøving, prøver og venter.

Sender en deg en forståelsesfull klem.😃Det blir, vi må bare holde hodet hevet og håpe.

Ja det er ikke noe god følelse! Enn blir så frustrert og oppgitt, og ingen som vet hvorfor det skjer, gang på gang. Men føler litt motivasjon i forhold til tablettene, for har sett at mange har fått det til, selv i pp 1 med Femar :-)

Jeg føler også meg som en ubrukelig kjæreste for samboeren min siden jeg ikke klarer å fullføre noe, men han skylder på ingen måte på meg og sier han elsker meg og at det snart vil skje, noe som er veldig godt å høre! Han er god :-)

Ikke gi opp, før dere vet ordet av det er du gravid! Det tror jeg virkelig på :-) takk for gode ord <3

Hei. Vil bare gi deg en god klem og si at jeg har god erfaring med femar faktisk har jeg en liten femarprinsesse på snart et år lykke til. D ordner seg. Lykken er bare utsatt litt..

Takk for det <3 Åå så gøy å høre!! Har lest at flere her inne har hatt godt utslag på Femar. Så håper virkelig dette setter spira på plass og at jeg får en frisk, og fin baby  :hjerter:

Takk for motiverende ord!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...