Gå til innhold

Skulle hatt mens for 8 dager siden! Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Har alltid regelmessige sykluser på 28-30 dager. Har testet meg flere ganger men er ikke gravid. Har ikke brukt prevensjon på 2 år - så det er ikke ettervirkninger av prevensjonsmidler som tuller med syklusen min heller.. Var hos gyn før jul, alt av blodprøver og gynekologisk undersøkelse så helt fint ut.

Hva er det som skjer? Hvorfor er mens plutselig så forsinket? Noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Det skjedde meg i oktober, plutselig gikk jeg 9 dager over tida uten å være gravid. Har lest at det kan være fordi egget ikke slapp under eggløsninga, så det måtte prøve igjen senere og el ble da 7-8 dager senere enn vanlig. Det er sånt som kan skje selv om man har stabile sykluser :) Hos meg kom mensen tilslutt etter en kjempenys :P

Anonymous poster hash: 2470e...2a9

Annonse

Vist du prøver og bli gravid så kan du gjøre at kroppen klusser litt. At eggløsninger ikkje kom den dagen og den prøve og prøver og til slutt kommer den.

Detta har jeg og opplevd og mensen kom etter 14 dager. Men gravid symptomer på høyt plan men ingen positive tester.

Anonymous poster hash: 7913c...15d

Jeg regner med det er det som har skjedd, kroppen klusser det til. Har aldri hatt så forsinket mens før... Den kan være 2-3 dager for "sein" , men mine sykluser kan være alt fra 28-30 dager... Jeg har absolutt ingen symptomer på verken mens eller graviditet. Håper bare dette er et engangstilfelle og at ikke syklusen min er blitt fullstendig ødelagt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...