Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Del Skrevet 10. april 2015 Ja det lurer jeg litt på. . Får vi alle i oss nok næring i starten når vi blir dårlig i formen? Selv er jeg litt svimmel og til tider kvalm. Ikke er jeg direkte spy kvalm heller.. Men matveien har fått en kraftig vri.. Lyster på biffkjøtt, salt/krydder, asparges, poteter i alle varianter, bacon (føler meg så skyldig som venter et barn med en muslim!), salat, agurk, Pink lady epler, appelsiner, jordbær, blåbær, nuddler, hjemme laget Burger (kjøttet) og eggerøre. Dette er ganske snevert spør du meg.. Vann, litt iste og cola. Jeg elsker liksom potetgull, søtsaker, ris, brød, ja alle mat! Sett er til å bli dårlig av...bare tanken får huden til å krype. Cola drakk jeg aldri før. Par...Tre små barneglass om dagen. Er redd for at siden matveien er snever at det er derfor formen er dårlig. Prøver å spise litt av alt. Men har jo liten lyst. Og jeg er så oppblåst! Fryser hele tiden så er påkledd som en galing på dagen. Svetter som en gris om natten. Tips? Anonymous poster hash: 26112...c6c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144209040-hva-spiser-dere/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå