Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #51 Skrevet 11. april 2015 Det kommer helt ann på naboen. Her hadde vi naboen fra helvete som lot ungene holde på ustoppelig. Når barna begynner hoppingen, dvs skrikingen i 9 tiden hver eneste lørdags og søndags morgen og holder det gående til kl 23 da er ikke jeg vanskelig som klaget. For ikke å snakke om varme fine sommerkvelder som ble ødelagt av hyl og skrik til vi skulle legge oss nesten hver dag i ferien. Og joda, jeg tåler lyden fra lekende barn og trenger ikke flytte langt ut i skogen. Men alt med måte. Var nesten så jeg vurderte å kjøpe en playstation, pakke den inn og legge den anonymt på trappa. Men det slapp jeg for de flyttet heldigvis. Så hvis du har normal folkeskikk og ikke lar barna dine ødelegge sommeren for naboene så er det bare å kjøre på. Men ser mange er av den oppfatningen her inne at barna SKAL skrike og holde på til stor sjenanse for naboen. Og slike folk har jeg ikke noe til overs for. Hva om vi hadde startet opp med full fest hver gang de skulle legge seg? Tror nok klagene hadde haglet da. Anonymous poster hash: 8bfaf...8a3 Nå kan man jo lage støy mellom 7 og 23 på hverdag så du har ingen rett til å klage. Når det kommer til helg er det litt andre tider i forhold til når man kan begynne, men utover det så har nabobarna rett til å hoppe på trampolinen uten at du kan si noe på det. Anonymous poster hash: 9749c...158
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #52 Skrevet 11. april 2015 Det kommer helt ann på naboen. Her hadde vi naboen fra helvete som lot ungene holde på ustoppelig. Når barna begynner hoppingen, dvs skrikingen i 9 tiden hver eneste lørdags og søndags morgen og holder det gående til kl 23 da er ikke jeg vanskelig som klaget. For ikke å snakke om varme fine sommerkvelder som ble ødelagt av hyl og skrik til vi skulle legge oss nesten hver dag i ferien. Og joda, jeg tåler lyden fra lekende barn og trenger ikke flytte langt ut i skogen. Men alt med måte. Var nesten så jeg vurderte å kjøpe en playstation, pakke den inn og legge den anonymt på trappa. Men det slapp jeg for de flyttet heldigvis. Så hvis du har normal folkeskikk og ikke lar barna dine ødelegge sommeren for naboene så er det bare å kjøre på. Men ser mange er av den oppfatningen her inne at barna SKAL skrike og holde på til stor sjenanse for naboen. Og slike folk har jeg ikke noe til overs for. Hva om vi hadde startet opp med full fest hver gang de skulle legge seg? Tror nok klagene hadde haglet da. Anonymous poster hash: 8bfaf...8a3 Nå kan man jo lage støy mellom 7 og 23 på hverdag så du har ingen rett til å klage. Når det kommer til helg er det litt andre tider i forhold til når man kan begynne, men utover det så har nabobarna rett til å hoppe på trampolinen uten at du kan si noe på det. Anonymous poster hash: 9749c...158 Hoppe kan de gjøre 24-7. Det bryr jeg meg lite om. Det er den forbannede skrikinga jeg snakker om. Tror jeg hadde fått høre det hvis jeg hadde satt anlegget ut i hagen og spilt for full guffe fra 7-23. Anonymous poster hash: 8bfaf...8a3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #53 Skrevet 11. april 2015 Det kommer helt ann på naboen. Her hadde vi naboen fra helvete som lot ungene holde på ustoppelig. Når barna begynner hoppingen, dvs skrikingen i 9 tiden hver eneste lørdags og søndags morgen og holder det gående til kl 23 da er ikke jeg vanskelig som klaget. For ikke å snakke om varme fine sommerkvelder som ble ødelagt av hyl og skrik til vi skulle legge oss nesten hver dag i ferien. Og joda, jeg tåler lyden fra lekende barn og trenger ikke flytte langt ut i skogen. Men alt med måte. Var nesten så jeg vurderte å kjøpe en playstation, pakke den inn og legge den anonymt på trappa. Men det slapp jeg for de flyttet heldigvis. Så hvis du har normal folkeskikk og ikke lar barna dine ødelegge sommeren for naboene så er det bare å kjøre på. Men ser mange er av den oppfatningen her inne at barna SKAL skrike og holde på til stor sjenanse for naboen. Og slike folk har jeg ikke noe til overs for. Hva om vi hadde startet opp med full fest hver gang de skulle legge seg? Tror nok klagene hadde haglet da. Anonymous poster hash: 8bfaf...8a3 Jeg føler meg litt skyldig når du beskriver... Vi har en hel bråte med barn, og sammen med venner elsker de å hoppe på trampolinen hver dag hele sommeren. Vi lar dem aldri starte før 10-11 da, og klokken 21 om kvelden (senest) er det slutt på moroa. Vi bor tett. Hadde du reagert? Ja, hvis barna hyler og skriker, noe de gjerne gjør så hadde jeg reagert. De klarer jo aldri å hoppe uten den forbannede skrikinga. Så jeg skjønner ikke at folk kan si det er hyggelig. Skulle tro foreldrene lukker ørene siden de kan si at det ikke er forstyrrende. Anonymous poster hash: 8bfaf...8a3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #54 Skrevet 11. april 2015 Det kommer helt ann på naboen. Her hadde vi naboen fra helvete som lot ungene holde på ustoppelig. Når barna begynner hoppingen, dvs skrikingen i 9 tiden hver eneste lørdags og søndags morgen og holder det gående til kl 23 da er ikke jeg vanskelig som klaget. For ikke å snakke om varme fine sommerkvelder som ble ødelagt av hyl og skrik til vi skulle legge oss nesten hver dag i ferien. Og joda, jeg tåler lyden fra lekende barn og trenger ikke flytte langt ut i skogen. Men alt med måte. Var nesten så jeg vurderte å kjøpe en playstation, pakke den inn og legge den anonymt på trappa. Men det slapp jeg for de flyttet heldigvis. Så hvis du har normal folkeskikk og ikke lar barna dine ødelegge sommeren for naboene så er det bare å kjøre på. Men ser mange er av den oppfatningen her inne at barna SKAL skrike og holde på til stor sjenanse for naboen. Og slike folk har jeg ikke noe til overs for. Hva om vi hadde startet opp med full fest hver gang de skulle legge seg? Tror nok klagene hadde haglet da. Anonymous poster hash: 8bfaf...8a3 Nå kan man jo lage støy mellom 7 og 23 på hverdag så du har ingen rett til å klage. Når det kommer til helg er det litt andre tider i forhold til når man kan begynne, men utover det så har nabobarna rett til å hoppe på trampolinen uten at du kan si noe på det. Anonymous poster hash: 9749c...158 Det er også veldig mye naboene kan gjøre mellom samme tidsrom, men bor man tett må man ta hensyn. Og selvfølgelig kan man klage om man har bråkete naboer som ikke tar hensyn. Det blir virkelig ille om alle skal bare gjøre som de vil. Anonymous poster hash: f6b5e...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå