Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg er invitert i bryllup i India, og ønsker å kjøpe meg en flott sari (eller lignende) som jeg kan bruke for anledningen. Har noen tips til enten nettbutikk eller fysisk butikk jeg kan gå til? Bor i Oslo. Hvilken sum kan jeg forvente? Anonymous poster hash: 5f5c6...357
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Det skal være noen skikkelig bra butikker for den type klær på Grønland. Bl.a. en i nærheten av Grønlands Torg har jeg hørt. Ellers ville jeg prøvd å spørre i en stoffbutikk eid av indere eller pakistanere, de kan sikkert enten hjelpe deg med å sy en eller fortelle deg hvor du kan få tak i slikt. Det høres gøy ut med bryllup i India. Kos deg! Anonymous poster hash: 62224...8a5
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Dra til Grønland. Pris aner jeg ikke. Ellers ville jeg ha ventet til jeg kom til India og gått til skredder der. Kostet vel rundt en hundrelapp der tipper jeg 😊 Så heldig du er som skal til India.😃 God tur!
3døtre1sønn Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Hadde definitivt ventet til jeg kom til India! Be bruden, eller brudgommen, om tips til sted. Kanskje de kan booke tid for deg også
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Takk, alle tre! Problemet mitt er at jeg har ikke anledning til å ankomme Mumbai før dagen før bryllupet starter, og da blir det for kort tid til å handle der. Men jeg skal prøve på Grønland, jeg. Håper det ikke er altfor dyrt. Ser ikke for meg at det blir mye gjenbruk av plagget Anonymous poster hash: 5f5c6...357
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 En i brudeparets familie har garantert en sari å låne deg i anledning dagen. Anonymous poster hash: 0dcb2...8ce
3døtre1sønn Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Fortell bruden hvilken farge du vil ha, så skaffer hun en til deg
Urwa Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Du kunne be venninden bestille en til deg,slik at den ligger klar i India. Sari er veldig dyrt i Norge spesielt hvis du ønsker en som skal være fancy (til bryllupsbruk). Ps husk å oppgi din str til overdelen😊
nette.ra Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Det er flere som selger klær hjemme, pris fra 1000kr og oppover.. Ville bedt bruden bestilt for deg. Oppgi mål og farge så er den nok klar til når du ankommer. Kjøper du sari i India vil det koste deg 1/4 av hva det vil koste i Norge. Anbefaler IKKE Grønland!!! Overpriset og dårlig kvalitet!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Takk, alle sammen! Tenker jeg skal sende ned målene mine ned til India og krysse fingrene for at jeg ikke eser ut fram til bryllupet. Gleder meg så utrolig mye! Og tror det å få gå i en flott sari er toppen av kransekaken Anonymous poster hash: 5f5c6...357
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Å, så utrolig gøy! Aner ikke hvor du får fin sari (tenker India må være det beste stedet), men jeg måte bare svare likevel, for det hørtes så fantastisk ut! Kos deg! Anonymous poster hash: a249e...0c2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #12 Skrevet 13. april 2015 Å, så utrolig gøy! Aner ikke hvor du får fin sari (tenker India må være det beste stedet), men jeg måte bare svare likevel, for det hørtes så fantastisk ut! Kos deg! Anonymous poster hash: a249e...0c2 Takk, takk! Jeg gleder meg så utrolig! Hennamaling, spennende mat, nye skikker og ritualer, flott arkitektur.. Hva mer kan man ønske seg? Anonymous poster hash: 5f5c6...357
JNO Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 Jeg er invitert i bryllup i India, og ønsker å kjøpe meg en flott sari (eller lignende) som jeg kan bruke for anledningen. Har noen tips til enten nettbutikk eller fysisk butikk jeg kan gå til? Bor i Oslo. Hvilken sum kan jeg forvente? Anonymous poster hash: 5f5c6...357 Hei, Jeg er i akkurat samme situasjon nå, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Kan jeg spørre hva du endte med og ca hva det kostet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå