Gå til innhold

Hvor mye koster en bunad egentlig, med alt tilbehør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det kan være alt fra 20.000-60-70.000. Min drøm er beltestakken fra Telemark, med fullt sølv og utstyr kommer den vel på nærmere 40.000. Svigermor sin Vestfold bunad koster vel rundt 20.000 med sølv osv.

Den I sort koster 36.000

Jeg har Nordland, den koster rundt 28, mannen har Nordfjord, den koster i underkant av 40

Anonymous poster hash: 42bd9...98f

Annonse

Det kommer an på hvor mye man gjør selv. Mamma jobbet i mange år med min. Vet ikke hva det kostet til slutt. Jeg fikk bunadsølv til bursdager og jul i noen år før konfirmasjonen, da får man også delt kostnaden utover flere år og kan få litt hjelp av familie og venner.

Anonymous poster hash: 2d9f7...a7f

Det kan være alt fra 20.000-60-70.000. Min drøm er beltestakken fra Telemark, med fullt sølv og utstyr kommer den vel på nærmere 40.000. Svigermor sin Vestfold bunad koster vel rundt 20.000 med sølv osv.

Den I sort koster 36.000

Jeg har Nordland, den koster rundt 28, mannen har Nordfjord, den koster i underkant av 40

Min drøm er den i lilla. Prisen jeg fikk for to år siden var 44.000 ~ så det forblir med en drøm :)

Anonymous poster hash: d0358...ee8

Gjest Sekretøsa

Den I sort koster 36.000

Min drøm er den i lilla. Prisen jeg fikk for to år siden var 44.000 ~ så det forblir med en drøm :)

Anonymous poster hash: d0358...ee8

Den lilla stakken fra Telemark er noe av det nydeligste jeg vet om! Heeeeelt nydelig! Desverre har jeg ikke noe slekt derifra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...