Gå til innhold

Noen som har tatt silikon som hadde mye smerter i ene brystet men som gav seg?

Anbefalte innlegg

Tok brystforstørrelse for 2,5 uke siden men har fortsatt vondt her og der. Spesielt i venstre pupp.

Når jeg nå endelig kan ta av sports bh om natten får jeg mye vondere og må heller sove med den på .

Noen fler som hadde slik med som ble bra?

Er så redd for å få kroniske smerter. Kan leve med noe ubehag men ikke denne brennende og vonde smerten.

Brystene og såret ser bra ut.

Anonymous poster hash: 8002b...9af

Fortsetter under...

Du kan jo ikke såve uten sportsbh 2,5 uke etter opprasjonen?! Dessuten er det normalt og ha litt vondt her og der så tidlig etter en stor opprasjon. 3 mnd siden min oppradjon, og kan fornemme ubehag av og til. Forsatt litt hoven på den ene siden over ribbeina.

Du kan jo ikke såve uten sportsbh 2,5 uke etter opprasjonen?! Dessuten er det normalt og ha litt vondt her og der så tidlig etter en stor opprasjon. 3 mnd siden min oppradjon, og kan fornemme ubehag av og til. Forsatt litt hoven på den ene siden over ribbeina.

Jo sports bh i 2 uker dag og natt og 4 uker kun dag. Snskket med legen også om det :)men har den på.

Den andre puppen er ikke vond lenger , men litt rød i huden over tapen. Men trenger vel ikke bety noe? Må kjøre over to timer til klinikken så vil liksom ikke dra bare for å dra :)

Jo sports bh i 2 uker dag og natt og 4 uker kun dag. Snskket med legen også om det :)men har den på.

Den andre puppen er ikke vond lenger , men litt rød i huden over tapen. Men trenger vel ikke bety noe? Må kjøre over to timer til klinikken så vil liksom ikke dra bare for å dra :)

Har nettopp operert mitt venstre bryst på nytt 3 år etter første operasjon da inplantatet ikke hadde festet seg. Er nå 4,5 uke siden operasjonen og bruker sports-BH dag og natt etter streng instruks fra kirurgen. Samme forrige gang. Kan ikke skjønne at legen din har sagt du kan sove uten?

Ser jo nå hvor hoven man er leeenge etterpå siden jeg nå kan sammenligne med det andre brystet som ikke er operert. Fortsatt mye større. Og har diffuse smerter her og der. Ingen løfting og bruker armen lite. Må jeg gjøre mer så merker jeg økte smerter. 2,5 uke etter er veldig kort tid

Anonymous poster hash: 2ed34...816

Har nettopp operert mitt venstre bryst på nytt 3 år etter første operasjon da inplantatet ikke hadde festet seg. Er nå 4,5 uke siden operasjonen og bruker sports-BH dag og natt etter streng instruks fra kirurgen. Samme forrige gang. Kan ikke skjønne at legen din har sagt du kan sove uten?

Ser jo nå hvor hoven man er leeenge etterpå siden jeg nå kan sammenligne med det andre brystet som ikke er operert. Fortsatt mye større. Og har diffuse smerter her og der. Ingen løfting og bruker armen lite. Må jeg gjøre mer så merker jeg økte smerter. 2,5 uke etter er veldig kort tid

Opererte meg på Terescolloseum Oslo. Leste igjennom flere ganger selv. Rart :)

Hva var symptomer på at ikke det hadde festet seg da? Akkurat den venstre puppen er vondest når jeh slapper av faktisk. Spesielt når jeg ligger. Men legen min sa at det kan være normalt. Men må liksom høre med flere og.

Er jo flere som får kroniske vonde smerter.

Måtte du vente lenge for å operere igjen eller bare valgte du selv?

Opererte meg på Terescolloseum Oslo. Leste igjennom flere ganger selv. Rart :)

Hva var symptomer på at ikke det hadde festet seg da? Akkurat den venstre puppen er vondest når jeh slapper av faktisk. Spesielt når jeg ligger. Men legen min sa at det kan være normalt. Men må liksom høre med flere og.

Er jo flere som får kroniske vonde smerter.

Måtte du vente lenge for å operere igjen eller bare valgte du selv?

Jeg var på kontroll etter 6 mnd og sa at jeg følte jeg ikke klarte å slappe av i muskulaturen på venstre side. Selv om jeg prøvde å slappe av så var det ubehagelig og akkurat som musklene var aktivert. Hun rådet å vente. Etter 3 år så dro jeg på ny kontroll og sa det ikke hadde blitt bedre. Hun mente det var kapsel og fikk ny operasjon på garantien. Etter operasjonen kom hun og sa at implantatet ikke var festet og at det hadde forårsaket væske rundt implantatet som da klemte på nerver og muskler.

Når jeg ser hvor hoven jeg er 4,5 uker etter operasjonen så bør du ikke uroe deg allerede nå. Væske klemmer sikkert og ting har IKKE festet seg ordentlig enda. Derfor man ikke skal løfte eller trene på 6 uker. Jeg var nok ikke flink nok forrige gang og det ble som det ble..

Annonse

Jeg fikk streng beskjed om å bruke sportsbh både dag og natt i minst 6 uker etter operasjon.. Hadde også mye smerter i flere uker etterpå, så tror ikke du skal bekymre deg noe enda, ta det med ro, ikke løft og bruk sportsbh så lenge du makter (både dag og natt).. Det skader mer å slutte for tidlig enn å gå med den i fler uker enn anbefalt.. Hvor lenge du bruker sportsbh er avgjørende for de senere resultatene..

Anonymous poster hash: 15e36...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...