Gå til innhold

Hvordan er en festeblødning?

Anbefalte innlegg

Jeg har ustabile sykluser og har pco(s).

Jeg er på dag 60 i syklusen, og har null aning om jeg har hatt eggløsning eller ei.

Men onsdag for en uke siden (dag 53) begynte det å komme tykt mørkebrunt utflod, slik at jeg brukte tampong. Det kom litt blod på selve tampongen, men etter dette kun litt lyserosa av og til - men masse brunt slim. (Brukte kun tampong denne dagen). Dette varte i 7 dager, altså til i dag, da ble utfloden helt blank og "vanlig" igjen...

Noen som har opplevd dette som festeblødning? Eller har andre meninger om hva det kan være? Jeg pleier aldri spotte før menstruasjon, så dette er unormalt for meg. Jeg har også veldig mye trykk-smerter i eggstokkene og i nærheten av livmoren...

Anonymous poster hash: a8583...9ed

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144208724-hvordan-er-en-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en rar mens, men vent et par dager og ta en test til :) har også pcos og uregelmessig mens (1-2x i året), og da har er det ikke enkelt å vite når el er. Ta eggløsningstester, ha sex hver 2/3 dag eller ta en graviditetstest i ny og ne. Billige tester kan enkelt kjøpes på ebay fra Kina. Kan anbefale p-tracker lite (app på iPhone) eller lignende programmer for å holde litt styr på ting. Der kan du plotte inn ulike data og finne ca tid for el, men ikke lett om du er veldig uregelmessig.

Mener å huske at jeg fikk en blødning ca når jeg skulle ha hatt mensen. Var ikke mye og varte bare den dagen. Uka etter testet jeg da det ikke ble mer enn den dagen, testen ble positiv nesten før jeg fikk på korken. Det er sikkert forskjellig fra person til person det som mye annet, men 7 dager hørtes lenge ut for min del.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...