Gå til innhold

NEEEEI! Er alle bildene slettet? :O

Anbefalte innlegg

Har Macbook og har nylig oppdatert til den nyeste versjonen (Yosemite OS X), og nå finner jeg ikke Iphoto. Det er her jeg har lagret absolutt alle bildene mine, men nå er alt borte. Prøvde å søke etter Iphoto i Appstore, men kom opp at det ikke var tilgjengelig for denne versjonen. 

Vil det si at ALLE bildene mine nå er tapt??? :( 
Det er absolutt alle bildene fra det første året til vår førstefødte, og jeg kommer aldri til å tilgi meg selv om jeg nå har klart å slette dem grunnet oppdateringen jeg gjorde. Kom ikke opp noe varsel, og jeg prøvde kort å lese gjennom informasjonen i tilfelle dette skulle skje. 

Fa&% HELV%$#"!!!!

Anonymous poster hash: 1fcd0...99b
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144208714-neeeei-er-alle-bildene-slettet-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dei skal ikkje forsvinna ved oppdatering! Har du tatt kontakt med Apple? Eller der du kjøpte maskinen?

Lykke til!

Anonymous poster hash: b6c58...933

Det har jeg ikke tenkt får prøve å komtskte dem senere.

Alt det andre er fremdeles lagret på dataen, kun bildene jeg ikke finner som var lagret i Iphoto. De jeg har lagret i bildemappen ligger der fremdeles.

Hi

Annonse

Om du finner de igjen må du huske på ta ta backup.

Bade på ekstern hardisk og brenne på cd og legge hos noen andre enn dere.

Vi lagrer cd er med backup hos mannen foreldre og har to eksterne hardisker her hjemme i tillegg til det som er på pc og tlf.

Broren min mistet mye bilder da hans pc ble ødelagt. Det slapp jeg når ungene veltet min i gulvet siden jeg hadde kopier.

Anonymous poster hash: 47c5c...211

iPhoto er erstattet med Photo som er et nytt program som erstatter iPhoto. Alle bildene skal i teorien være der.

Anonymous poster hash: f943c...b1d

Photo er ikke lagret, det kom ikke sammen med oppdateringen :(

Men kanskje jeg får prøve på nytt å se om det hjelper.

HI

Vi lagrer cd er med backup hos mannen foreldre og har to eksterne hardisker her hjemme i tillegg til det som er på pc og tlf.

Broren min mistet mye bilder da hans pc ble ødelagt. Det slapp jeg når ungene veltet min i gulvet siden jeg hadde kopier.

Det er nok ikke 100% sikkert å lagre på cd'er og eksterne hardisker heller. Jeg lagrer alt av bilder og dokumenter på en nettsky som heter Jottacloud. Da har jeg alltid tilgang til mine bilder og dokumenter hvis pc/mobil eller noe skulle bli ødelagt eller huset skulle bli robbet.

Anonymous poster hash: 83863...bc3

Annonse

Det er nok ikke 100% sikkert å lagre på cd'er og eksterne hardisker heller. Jeg lagrer alt av bilder og dokumenter på en nettsky som heter Jottacloud. Da har jeg alltid tilgang til mine bilder og dokumenter hvis pc/mobil eller noe skulle bli ødelagt eller huset skulle bli robbet.

Anonymous poster hash: 83863...bc3

Mannen sier at vi har de på slik plass også :)

Bedre å helgardere seg. Vil ikke miste dyrebare minner.

Fremkaller dere ikke bilder lenger? :o Det er ingenting som er så koselig som å bla i album.

Jrg har en egen mappe som heter "til fremkalling" hvor jeg legger inn de jeg vil fremkalle hver gang jeg laster opp bilder på maskinen. Sparer opp til over 500 og fremkaller på tilbud.

Anonymous poster hash: eb318...9e7

HURRA!

Måtte installere Yosemite på nytt, så nå fikk jeg "Bilder"-programmet og alle bildene er nå tilbake! :D

Skal lagre alle sammen på en harddisc nå, og fremkalle de jeg vil lime inn i album :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...