Gå til innhold

Inspirert .. hvor mange søskenbarn har dine barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine snart to barn har ingen søskenbarn. Far til min første har kun yngre søsken i tenårene enda. Far til den kommende babyen har bare en bror i starten av tyveårene som neppe vil vurdere barn på mange år enda.

Selv har jeg tre brødre, den eldste i tredveårene er singel og sjenert, har aldri hatt kjæreste. Den midterste har ingen orden på livet og er for hissig til at noen dame holder ut med han. Den yngste har ett par diagnoser som gjør at han har nok med seg selv og ikke ønsker å få barn.

Jeg er veeeeeeldig usikker på om mitt barn noen gang vil få søskenbarn, det blir isåfall neppe fra mine søsken isåfall.

Anonymous poster hash: 05095...eaf

Annonse

Annonse

Mine 2 barn har 3 søskenbarn som de aldri ser. De er barna til min svigerinne. Vi har ikke så mye kontakt med de.

Min søster har dessverre ingen barn ennå, men jeg har jo et håp. :)

Min svoger sier han ikke skal ha barn.

Men mine barn har mange tremenninger som de har god kontakt med. Så de er som søskenbarn. :)

Anonymous poster hash: 15045...293

Min datter på 8 har 3 søskenbarn, på 1, 18 og 20 år på min side. På mannens side har hun 2 stesøskenbarn på 20 og 22 (altså stebarna til min manns bror).

Vi er 3 søsken på min side og 3 på mannens side, og har altså klart å produsere 4 barn til sammen. Yngste er 40 år, så spørs om det kommer flere.

Anonymous poster hash: ae181...2fc

Fra min side har de 5 søskenbarn, og lite sannsynlig det blir flere (den yngste av oss tre søstre er 44 år gammel, og hun har 4 barn og er enke; eldste er snart 50 og har bare én sønn).

Fra min manns side har de 7 søskenbarn, og alle min manns søsken er ferdig med å få barn.

Så mine tre barn har 12 søskenbarn, hvorav de ser oftest og kjenner best søskenbarna fra min side -- og de bor i USA. Altså, det kan gå flere år mellom hvert treff med søskenbarna her i Norge, inkludert de 2 som bor i samme by som oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...