Gå til innhold

Inspirert .. hvor mange søskenbarn har dine barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja..... kommer an på hvordan man regner....

1 søskenbarn (min søsters)

1 søskenbarn (biologisk fars søsters barn - aldri møtt og kommer aldri til å møte....)

2 søskenbarn (min søsters mann sine barn fra tidligere)

2 søskenbarn (min manns brors barn, ikke bio far til mitt barn, men alltid vært fungerende far)

1 søskenbarn (min manns brors stedatter....)

Så om du regner alle - 7stk

Om du regner biologisk - 2 stk

Om du regner hvem barnet har kontakt med og et forhold til - 4 stk

Anonymous poster hash: f477f...39e

Annonse

Ingen. Min mann er enebarn. Min bror er singel og har uansett sagt at han ikke vil ha barn, at han ikke egner seg som far (noe jeg forsåvidt er enig i). Min søster blir ikke gravid, har prøvd i snart 10 år. Så det ser dårlig ut. Selv har jeg 37 søskenbarn.

Anonymous poster hash: cca9f...bfd

Annonse

Foreløpig 30. Regner med at det blir 40 + før alle er ferdige med å få barn.

Generasjonsskillene blir visket ut.

Min svigermor ble mormor for første gang året etter at hun fikk sitt siste, av syv, barn. Dette barnebarnet har allerede barn, før flere av hans onkler.

Anonymous poster hash: 94fb1...1d3

Tre foreløpig... Regner med dét blir flere. Søstera til mannen min har to barn og er ferdig. Broren min har et barn og får forhåpentligvis flere. De to søstrene mine er helt unge og har ikke begynt å produsere enda.

Anonymous poster hash: c71b7...762

3 biologiske. Mannen har ett bonusbarn også, men han er 16 og er ikke veldig glad i å være med familie ;) Så de har vel på en måte 4, men han siste ser vi ikke mye til ;) Han kom inn i familien når han var 13 så han var allerede stor. Jeg har bare en bror og han har ikke barn enda. Men så har han ikke kjæreste heller (tror jeg, ikke alt han vil dele med storesøster ;) ) og han er bare 15 :)

Anonymous poster hash: ad32e...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...