Gå til innhold

strekkmerker i uke 14?

Anbefalte innlegg

Ånei, så i speilet i dag at jeg har fått to strekkmerker på nedre del av magen!! Og dette til tross for at jeg ikke har lagt på meg, og i tillegg har en stor mage fra før av :( Andre som har fått det så tidlig? Tips til å unngå å få flere?

Anonymous poster hash: a741a...82f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144208584-strekkmerker-i-uke-14/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil slippe strekk merker så må du enkelt å greit være nasi på å smøre magen :)

Anonymous poster hash: c8e30...90f

Bare tull. Ingenting som smøres på huden kan forhindre strekkmerker.

Anonymous poster hash: 2892d...2e2

Hvis du vil slippe strekk merker så må du enkelt å greit være nasi på å smøre magen :)

Anonymous poster hash: c8e30...90f

Ja for dette er det kremprodusenter som har kommet med, selvom de selv vet så himla mye bedre, nettopp de vet at ingenting kan motvirke strekkmerker.

Til dags dato er det INGEN kremer eller oljer som noensinne har hatt den egenskapen at den klarer å trekke inn til inderste hudlag, hvor strekkmerker oppstår.

De fleste kremmer og oljer trekker inn i første lag og huden føles jo bra av det, på OVERFLATEN. 

Noen kremer kan trekke bittelitt inn i hudlag nr 2. 

Nyere forskning viser at vi ikke har 3 hudlag, men 4, og strekkmerker oppstår i underste hudlag.

Så strekkmerkkrem, som ofte er dyre også, er kun til for at produsentene skal tjene penger, og for at vi skal føle oss bedre, at vi gjør en innsats.

Men det er jo bra ¨å smøre huden, fukt og egenpleie.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...