Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg blir skuffet når det bare er kokos igjen i posen. Anonymous poster hash: fa1cf...e76
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Kokos, banan, marsipan.... Anonymous poster hash: 8ac61...bbe
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Jeg hater den franske twisten og den med banan! Har lært barna å like dem da, så får jeg ha mine favoritter i fred heheKokos er min favoritt, og blir deprimert om jeg bare finner 3-4 stykker i posen. Anonymous poster hash: cdfbb...925
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Marsipanstang og kokos blir alltid liggende igjen her. Går til slutt i søpla. Helnøtt også, forresten. Anonymous poster hash: 20a6b...42f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Marsipanstang og kokos blir alltid liggende igjen her. Går til slutt i søpla. Helnøtt også, forresten. Anonymous poster hash: 20a6b...42f Det er jo de beste Sammen med daim Ser ut til at vi kan dele pose Anonymous poster hash: 0fbc5...473
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Gjelder det alle de nevnte? Har registrert at det er en del som har kokos som sin favoritt, uten at jeg kan forstå det. Men marsipanstang? Den blir jo alltid liggende igjen til slutt, samme hvor man er. Marsipanstang er Twist-posens svar på den siste pistasienøtten i skåla, den som er helt lukket og som ikke har noen åpning noen sted: Hvis noen spiser den, er det på grunn av desperasjon eller trass Anonymous poster hash: 20a6b...42f
Flettfrid og lilleprins Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Den mørke karamell/sjokolade. Svart papir. Den ligger alltid igjen i skålen og går til slutt i søpla.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Gjelder det alle de nevnte? Har registrert at det er en del som har kokos som sin favoritt, uten at jeg kan forstå det. Men marsipanstang? Den blir jo alltid liggende igjen til slutt, samme hvor man er. Marsipanstang er Twist-posens svar på den siste pistasienøtten i skåla, den som er helt lukket og som ikke har noen åpning noen sted: Hvis noen spiser den, er det på grunn av desperasjon eller trass Anonymous poster hash: 20a6b...42f Jepp! Jeg elsker marsipanstangen også Anonymous poster hash: 0fbc5...473
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Jeg liker banan og aprikos minst, og begge disse er mannens favoritt, så vi er gode twistvenner. Favorittene mine er toffee, marsipan og japp Anonymous poster hash: 2bfb8...76a
Fandens Oldemor Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Gjelder det alle de nevnte? Har registrert at det er en del som har kokos som sin favoritt, uten at jeg kan forstå det. Men marsipanstang? Den blir jo alltid liggende igjen til slutt, samme hvor man er. Marsipanstang er Twist-posens svar på den siste pistasienøtten i skåla, den som er helt lukket og som ikke har noen åpning noen sted: Hvis noen spiser den, er det på grunn av desperasjon eller trass Anonymous poster hash: 20a6b...42f Hehe, marsipanen er den første jeg tar Kokos, nougat crisp, aprikos og banan synes jeg smaker høgg. Men de går dessverre ned til slutt
beef sister Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Kan ikke skjønne at banan er så hatet, det er jo den eneste biten som er skikkelig god! Den er så god at jeg har kjøpt den i løsvekt på Freiabutikken både en og to ganger. Marsipan er uspiselig, men det er det alltid.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Sjokoladekaramellen og daim Anonymous poster hash: 9638a...407
Jippipippi Skrevet 8. april 2015 #13 Skrevet 8. april 2015 Kokos, banan, marsipan.... Anonymous poster hash: 8ac61...bbe Signerer! Plusser på aprikos😉
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #14 Skrevet 8. april 2015 Aprikos, banan og kokos går ned på høykant her. Marsipanstang også. Sjokoladekaramellen, den franske karamellen, Dajm og lakris spises mer av plikt. Anonymous poster hash: 29429...de3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #15 Skrevet 8. april 2015 Nougat crisp er den værste. Anonymous poster hash: 71aec...158
☆☆☆ Skrevet 8. april 2015 #16 Skrevet 8. april 2015 Bsnantwist ligg att her. Ikkje brukbar som krisesnop eingong.
Soon to be mum Skrevet 8. april 2015 #17 Skrevet 8. april 2015 Kan ikke skjønne at banan er så hatet, det er jo den eneste biten som er skikkelig god! Den er så god at jeg har kjøpt den i løsvekt på Freiabutikken både en og to ganger. Marsipan er uspiselig, men det er det alltid. Jepp. Vi to kan IKKE dele pose åpenbart. Banan og lakris er de absolutt beste bitene, tett etterfulgt av den med flytende karamell.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #18 Skrevet 8. april 2015 Reis og kjøp twist i løsvekt på Freiabutikken i Karl Johans gate i Oslo. Anonymous poster hash: 2c5c2...00b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #19 Skrevet 8. april 2015 De franske og kokkos. Mannen elsker kokkos. Anonymous poster hash: c9b26...97c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #20 Skrevet 8. april 2015 Den franske greia, den harde karamellen, aprikos og marsipan. Anonymous poster hash: a0207...7e7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #21 Skrevet 8. april 2015 Den franske greia, den harde karamellen, aprikos og marsipan. Anonymous poster hash: a0207...7e7 Aprikos også ja. Den hadde jeg glemt. Anonymous poster hash: c9b26...97c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #22 Skrevet 8. april 2015 Når det har vært seminarer, eller store møter på arbeidsplassen, er det alltid kun én type som ligger igjen. BANAN,Slår aldri feil, og det er forskjellige mennesker hver gang Anonymous poster hash: 9d3f1...c07
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #23 Skrevet 8. april 2015 Gjelder det alle de nevnte? Har registrert at det er en del som har kokos som sin favoritt, uten at jeg kan forstå det. Men marsipanstang? Den blir jo alltid liggende igjen til slutt, samme hvor man er. Marsipanstang er Twist-posens svar på den siste pistasienøtten i skåla, den som er helt lukket og som ikke har noen åpning noen sted: Hvis noen spiser den, er det på grunn av desperasjon eller trass Anonymous poster hash: 20a6b...42f Twist hat jeg aldri vært særlig begeistret for, og jeg kjøper det aldri selv, men om jeg får det servert, er det kun marsipanen jeg forsyner meg med (Kunne til nøds spist nougat og daim, men bryr meg liksom ikke nok). Anonymous poster hash: ad9f2...ee9
Jezebel Skrevet 8. april 2015 #24 Skrevet 8. april 2015 (endret) Marsipanstang og kokos blir alltid liggende igjen her. Går til slutt i søpla. Helnøtt også, forresten. Anonymous poster hash: 20a6b...42f Du kan ikke sende dem til meg? De er mine favorittbiter:-)Fransk twist er den verste biten. Endret 8. april 2015 av Jezebel
Jezebel Skrevet 8. april 2015 #25 Skrevet 8. april 2015 Gjelder det alle de nevnte? Har registrert at det er en del som har kokos som sin favoritt, uten at jeg kan forstå det. Men marsipanstang? Den blir jo alltid liggende igjen til slutt, samme hvor man er. Marsipanstang er Twist-posens svar på den siste pistasienøtten i skåla, den som er helt lukket og som ikke har noen åpning noen sted: Hvis noen spiser den, er det på grunn av desperasjon eller trass Anonymous poster hash: 20a6b...42f Haha, jeg spiser både marsipanstang og den siste pistasjnøtten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå