Gå til innhold

hvor mange feil hadde du på teoriprøven på bil? evt hvor mange ganger strøyk du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonymous poster hash: 5c5dc...9a2

Fortsetter under...

Skrevet

Strøk første gangen med en feil for mye (hadde 36), sto neste gang med 28 feil.

Skrevet

Null feil på teoridelen. Men holdt på å kjøre på rødt lys på oppkjøringa, sensoren måtte begynne å bremse for meg for jeg oppdaget det.. :(

Anonymous poster hash: 4733c...b41
Skrevet

Strøyk 3 ganger på teorien, fjerde gangen hadde jeg to feil😊

Anonymous poster hash: d59dc...506

Skrevet

2 feil, den ene har egentlig ingen betydning da reaksjonen min ville vært riktig, men begrunnelsen var feil :) Aner ikke hva den andre feilen var. Begynte å lese fredag ettermiddag og tok teorien mandag morgen :)

Skrevet

Brukte 18 minutter på prøven og hadde én feil. Synes ærlig talt prøven var latterlig enkel. Det meste handler jo bare om å forstå oppgaven og bruke sunn fornuft. Svaralternativene avslører veldig ofte hva det riktige svaret er. Hvis du får et spørsmål om hvordan du skal opptre i en bestemt trafikksituasjon og ett av alternativene er "Jeg avpasser farten etter forholdene", så spiller det liksom ikke noen rolle hva de andre alternativene er. Det finnes ingen situasjoner hvor det er feil å avpasse farten etter forholdene.

Anonymous poster hash: 6914a...e23

Annonse

Skrevet

Tok en prøve, hadde 5 feil, kunne ha 7 feil. Oppkjøring også et førsøk.

Anonymous poster hash: 02deb...d03

Skrevet

Strøk med en feil for mye på første teoriprøven. Sto neste gang med fem feil 😊. Strøk på første oppkjøring på overholding av vikeplikt. Sto på andre 😉

Anonymous poster hash: 40c09...859

Skrevet

Hadde 0 feil på teoriprøven, og sto på første oppkjøringsforsøk (eneste merknad var at jeg var litt sen med å skifte lys)

Skrevet (endret)

Hadde 0 feil på teoriprøven, og sto på første oppkjøringsforsøk (eneste merknad var at jeg var litt sen med å skifte lys)

Samme her, men merknad på at jeg var litt lite aggressiv på å utnytte luker i motgående trafikk og smette over, da jeg skulle svinge til venstre på tvers av motgående trafikk inn igjen på trafikkstasjonen. På det tidspunktet var jeg så sliten at alle luker så for små ut.

Endret av sug lut
Skrevet

En feil på teorien så jeg sto på første forsøk.

Sto på første oppkjøring også

Anonymous poster hash: 47d85...706

Skrevet

Fire feil på teorien - sto på første forsøk. 

Sto på første oppkjøring også.

Det er nesten så jeg fortsatt ikke tror det :) Jeg var "gammal dame" da jeg tok lappen, 38 år. Livet har fått en ny dimensjon etter jeg tok lappen (som jeg var sikker på at jeg ikke skulle klare) :)

Skrevet

Husker ikke antall feil, men sto på første forsøk.

Besto også første oppkjøring.

Annonse

Skrevet

3 feil. Sto første gang på alt.

Mannen min strøyk tre ganger.. På alt..

Anonymous poster hash: d9b61...5a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...