Mandala Skrevet 8. april 2015 #26 Skrevet 8. april 2015 100% unødvendig. stakkars barn. Anonymous poster hash: fcac4...722 Hvorfor er det stakkars? Er det verre enn å ha dem i vogn? Du vet at de aller fleste vil føle større frihet ved å ha en ryggsekksele istedet?Jeg har aldri brukt sele på mine barn, men da jeg reiste med en 2-åring og en autistisk 4-åring på en uoversiktlig flyplass i syden hadde jeg yngste i en meitai. Jeg skulle virkelig mye heller hatt en sele selvom meitai er mer sosialt akseptert blant nordmenn. ja mye verre en vogn Anonymous poster hash: fcac4...722 Og argumentet ditt er....?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #27 Skrevet 8. april 2015 Vanvittig lurt og bra for både stor og liten. Anonymous poster hash: 19e43...100
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #28 Skrevet 8. april 2015 takk for hjelpsomme svar. Min tanke er å kjøpe det og ha det med på ferie, men bare bruke det hvis det er absolutt behov. Jenten min er så utrolig aktiv og er ikke glad i å sitte i vogn. Tenker det er bedre at hun kan løpe rundt litt kontrollert enn at hun sitter å skrike i vognen sin. men er det da best med sele? Hvor kjøper man det? - HI Anonymous poster hash: 252a0...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå