Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville snakket med en lege, jeg opplevde det samme i uke 9. Dro privat og fikk UL og der var alt fint så da fikk jeg fred i sjela.. Tror jeg fikk det fordi vi hadde hatt sex dagen før.

Men sjekk det ut, det kan være ingenting og det kan være en SA/MA. Og ta det med ro på jobben.

Jeg fikk det samme sist graviditet i uke 8. Fikk beskjed om å bare komme til legekontoret og fikk en gu med en gang, og ble henvist til ul, dro rett fra legen til gyn.poliklinikk. Dessverre var det en spontanabort på gang, men var litt godt å få svar så kjapt, så slapp jeg å gå å bekymre meg.

Anonymous poster hash: a158a...69a

Annonse

Murringer kan fort være voksesmerter også! Jeg hadde det de første 4 månedene før det roet seg ned, ikke helt krampeaktig men definitivt livmorsvondt. Du får bare følge med og håpe det beste!

Har du ikke vært hos legen ennå?

Endret av PersilleBlomst

Har blødd siden kl 10, som en første dag med mens. Dvs mye blod. Helt klart og rødt, men ingen klumper. Har lette murringer. Minner i det hele tatt om en vanlig mens. Tipper det går mot SA.

Murringer  og voksesmerter hadde jeg mye av sist, så det har jeg tolket som et godt tegn frem til i dag. 

Har igrunn ikke hatt symptomer siden uke 4/5.

Legen ringte ikke tilbake siden jeg ringte sent, så ringer nok i morgen tidlig. Skal be om henvisning til gu og ul.

Tenkte å oppdatere: (hater tråder der man ikke vet hva det endte med :P).

Det var som jeg trodde en sa, fikk sett dette på ul noen dager etter. Blør fortsatt enda. Klumper og koagler kom først på dag 4 med blod. Det var ikke spor at embryoet på ul, så det hadde kommet ut uten at jeg merket det. Kunne også være at det hadde dødd for noen uker siden. Vanskelig å si. 

Dumt å miste, men sånn er det jo en gang, det var nok en grunn til det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...