Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #51 Skrevet 7. april 2015 Mannen jobbet borte 2 uker før påske, i påsken reiste vi bort med 2 vennepar, etter påske reiste mannen bort 2 uker igjen. Skulle vi virkelig ikke hatt sex?? Ups, var ikke klar over at vi skulle ta hensyn til de andre jeg Skal ringe rundt og beklage! Anonymous poster hash: 914b7...3c1 Poenget er jo at andre HØRER sexen. Det er ikke sexen som er problemet. Om de andre ikke kunne høre deres knullelyder, så er det jo greit. Anonymous poster hash: 06d28...d6f
Hulderjenta Skrevet 17. mai 2015 #53 Skrevet 17. mai 2015 Var tidlegare ofte på besøk hos svigermor. Lite hus med soveromma tett inntil kvarandre. Klart ho høyrde oss, men kva so? Nesten kvar dag la me oss nedpå både ein og to gonger om ettermiddagen og når lysten blei for stor. Klart svigermor viste me var syke etter å knulle. Me var nyforelska. Ho sa ho så det på oss! Trur ho likte svigersonen var so gal etter dottera.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #54 Skrevet 17. mai 2015 Kan ikke si jeg bryr meg en tøddel om par har sex med hverandre enten hjemme eller på ferie. Det er da vel også større sanse for at man har sex på ferie også, de slapper mer av, koser seg, kanskje drukket litt og kjærligheten blomstrer igjen. Jeg synes det bare er flott jeg. Hadde et par på besøk i påsken, mot slutten av påsken fortalte hun meg at de hadde hatt store problemer i forholdet i lang tid og nå i påsken hadde de faktisk hatt sex hver kveld og det var nesten et år siden sist de hadde hatt sex! Da ble jeg så glad!! Da vet jeg de virkelig har kost seg og slappet av, i så stor grad at de faktisk fant tilbake til hverandre. De kommer tilbake i pinsen, regner med de gleder seg til å finne hverandre igjen, borte fra kjas og mas, hverdagsstress og bekymringer. Men jeg er ikke så lett å sjokkere jeg da, og sex er så naturlig likevel at det er ikke noe jeg blir flau over. Anonymous poster hash: 3c8e0...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå