Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Har vært på ferie med folk, og har hatt besøk i påska. Er ikke så fryktelig interessert i å høre på andre sin stønning og klynking, dunking og knirking. Tett oppi unger når man stuer seg litt tett. Er egentlig ikke snerpete, jeg og min mann har et godt sex liv, men vi greier da å holde fingrene av fatet til vi ikke presser vår seksualitet på andre! Ufint! Særlig når det er familie! Anonymous poster hash: cd40b...040
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Ja man må kunne klare å holde seg til man kommer hjem når man bor trangt.. blir bare pinlig og kleint Anonymous poster hash: e1836...e25
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Jeg er faktisk enig med deg. Mens ei vennine av meg mener sex er den naturligste ting. Også med storfamilien i naborommet. Jeg liker heller ikke å få andres seksualitet presset på meg og bli nødt til å overhøre det. Tenker de setter pris på å slippe å høre oss også Anonymous poster hash: e3a1a...75b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Sex er da helt normalt å ha selv om en er på ferie/overnatting med en annen familie! Men hadde selvsagt tatt hensyn med å være stille. Anonymous poster hash: d30a3...b36
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Jeg avstår da ikke fra sex i ferien, så sant jeg og mannen har eget rom. Vi demper oss, men det er klart vi har sex! Anonymous poster hash: 84637...f7c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Jeg er overrasket over de som mener at det er greit. Selv om dere demper dere blir det jo ikke akkurat lydløst. Det knirker i senger og det dunkes. De få dagene man er på hyttetur sammen kan man jaggu meg vise hensyn og gjøre at andre slipper å høre på. For noen uhøflige og egosentriske hyttefolk. Ville ikke feriert igjen med slike. Anonymous poster hash: 56963...079
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Uhøflig at voksne par har sex på eget rom? Hehe, hva slags snerpe er du? Anonymous poster hash: 84637...f7c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Vi har sex HVER kveld såfremt vi ikke overnatter i samme rom eller jeg har mensen/syk. Vi kan stå over en kveld, men da er jeg så vanvittig kåt. Vi demper oss, men vi har sex på hytteturen etc Anonymous poster hash: 5d8cd...adb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Dere ses ikke på eget rom, men dere høres!!! Man behøver ikke å være snerpete for ikke ville ha sex offentlig i påhør av andre voksne og barn. Anonymous poster hash: 56963...079
HvittHus Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Det er helt greit at par har sex så lenge dette ikke høres av andre. Problemet er at de fleste glemmer hvor mye støy det blir utav helt normal stille sex. Det er faktisk ikke så veldig hyggelig å høre andre ha sex, og det bør man få mene uten å være snerpe. Klarer man ikke å holde seg noen få dager, bør man kanskje vurdere å la være å dra på turer med venner i små hytter og hus.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Man kan ha veldig stille sex helt uten problemer. Å forvente at man kan legge føringer for voksne menneskers sexliv (som foregår bak lukkede dører) er komisk. Anonymous poster hash: 84637...f7c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Vi har sex på hytteturen med venner. Men det har jammen vennene våre også har vi hørt i påsken. Helt uproblematisk. Vi demper oss Veldig, men det høres sikkert ja. Anonymous poster hash: 5d8cd...adb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 Jeg er veldig enig med deg, Hi!Vi er nå på ferie med et vennepar og vi bor i et stort hus sammen. Vi har vært her i 1 uke, og skal enda være i 1 uke til. Vi har ikke rom ved siden av hverandre, men jeg er livredd for at vi skal bli "busted" eller at de skal høre oss. Vi klarer fint å avstå fra sex denne stunden, og vi er heldigvis begge to om at vi tar det når vi er alene.I sommer var vi på campingferie i 3 uker, avsto helt fra sex den tiden- uten problemer. er ikke noe særlig om andre skal se en campingvogn riste, eller at barna skal bli til shake for at vi på død og liv må hygge oss. Skal sies at vi kan godt ha sex hver dag hjemme, men når vi er bortreist til andre lever vi i sølibat den perioden. Bortsett fra når vi sover på hotell da Synes faktisk ikke det er greit å ha sex i sengene til andre. Jeg tør vedde på at flere har hatt sex i gjestesengen vår, men jeg synes det er kvalmende. Men ser jo at vi har ulikt syn på dette. jeg gjør det hvertfall ikke, vil ikke være til bry for andre. Anonymous poster hash: 1c08d...0b2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Gud forby at andre skal få vite at man som kjærester har sex med hverandre! Makan til tull! Hva så om noen hører at man har sex? Hvordan tror dere egentlig at barn blir til? Sex er heeelt normalt og til og med naturlig å ha i et velfungerende forhold! Grow up! Anonymous poster hash: 97aa3...836
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #15 Skrevet 6. april 2015 Dere som synes at det er normalt og helt greit å ufrivillig overhøre andre ha sex; klarer dere å sette dere inn i situasjonen til de som synes det er ubehagelig? For noen er det å måtte overhøre andre ha sex ca like behagelig som å høre sine foreldre ha sex. Slutt å press sexlivet deres på andre. Dere er ikke brunstige dyr, dere klarer å avstå i en kort periode om dere vil. Og nei, dere er ikke så stille som dere tror. Anonymous poster hash: c8785...efa
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #16 Skrevet 6. april 2015 Gud forby at andre skal få vite at man som kjærester har sex med hverandre! Makan til tull! Hva så om noen hører at man har sex? Hvordan tror dere egentlig at barn blir til? Sex er heeelt normalt og til og med naturlig å ha i et velfungerende forhold! Grow up! Anonymous poster hash: 97aa3...836 Vedder en 10er på at du er under 20 År. kan ikke forstå noe annet etterson du tar den kjekkastonen og ikke evner å sette deg inn i andres syn på saken. Husker selv da jeg var i tenårene og skulle gjøre ting nøyaktig som jeg følte for, samme om det gikk ut over andre. Det var jo ikke mitt problem? Ekstra artig er det at du avslutter med "grow up" Anonymous poster hash: 55ad2...0f6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #17 Skrevet 7. april 2015 Har papirtynne vegger hjemme, så er vant til å ha lydløs sex. Enig at jeg vil ikke at barn og voksne skal høre stønning. Men litt dunk i sengen får man tåle. Anonymous poster hash: f6872...9f7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #18 Skrevet 7. april 2015 Ja det er faktisk både uhørt, uhøflig, pinlig OG unødvendig ! ALLE klarer (dersom man bor tett) å avstå fra sex et par dager. Finnes andre muligheter til å enten snike seg unna etc på dagtid om man er helt desperat -men noe annet, ja det er bare en ting det: egoistisk! Anonymous poster hash: 4b33d...c2e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #19 Skrevet 7. april 2015 Det er vel ikke helt normalt å ha høylytt sex når man er på hyttetur med andre på den måten. Har en venninne som er sånn, men hun har nok en del issues med selvtillit osv så er veldig opptatt av å vise hvor attraktiv hun er. Ellers har jeg aldri opplevd sånt etter at vi ble voksne. Da vi var russ var det jo stas. Anonymous poster hash: a5e71...5f5
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #20 Skrevet 7. april 2015 Vi har et vennepar som var med på VÅR hytte, sammen med 2 andre vennepar.Jeg fortalte dem, før vi fikk å la oss, at alle kjenner det om man har sex. Hele hytta rister om noen har sex i øveretg. Alle ble enige om at det skulle være null sex de 2 dagene vi var der. Men idet alle hadde lagt seg begynte hytta å riste. Alle lå og ventet til de var ferdig. Vi snakket med dem dagen etter, og de bare lo av oss. Samme skjedde andre gang vi var på hytta. Og det var forresten siste gang de var med også. Jeg hater å høre folk ha sex! Jeg ble nesten voldtatt en gang, da en kar ble kåt av å høre, faktisk hun venninna mi, ha sex.! Jeg hater det! Og jeg synes det er utrolig respektløst å ha seg når alle ligger å kjenner vugginga! Æsj Bryr meg ikke om det er det mest naturlige i verden.! Man har jo ikke sex på åpen gate, og det er jo fordi det er privat og sjenerende for andre. For ikke å snakke om at barn ikke skal trenge å ligge i vugging i hytta, høre småstønn og kanskje lure på hva som skjer.! Anonymous poster hash: ffc48...d69
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #21 Skrevet 7. april 2015 Fantastisk at voksne mennesker i 2015 friker ut ved tanken på å høre et knirk eller et dunk fordi noen har diskré sex i eget rom. Tenker dere bare må avfinne dere med at sånt fint kan skje all den tid sex er en naturlig ting. Dere kan ikke gi voksne mennesker sexforbud 😃 Anonymous poster hash: 84637...f7c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #22 Skrevet 7. april 2015 Gud forby at andre skal få vite at man som kjærester har sex med hverandre! Makan til tull! Hva så om noen hører at man har sex? Hvordan tror dere egentlig at barn blir til? Sex er heeelt normalt og til og med naturlig å ha i et velfungerende forhold! Grow up! Anonymous poster hash: 97aa3...836 Det er forskjell på å vite at andre har sex og det å møtte ufrivillig høre det. Anonymous poster hash: c8785...efa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #23 Skrevet 7. april 2015 Ønsker jeg å se eller høre at andre har sex så burde jeg få velge om jeg aktivt vil oppsøke det. Jeg bør også få velge å avstå fra å høre eller se at andre har sex. Folk har sex. Det vet jeg. Men jeg trenger ikke bli en ufrivillig tilskuer / tilhører i andre sitt sexsirkus. Det er mange ting som er naturlig : Fjerte, bæsje, rape, pille seg i nesen osv. Men man trenger ikke drite med dodøra åpen sånn at alle hører det kun fordi det er naturlig. Noen ganger kan man ta hensyn, uansett hvor naturlig aktiviteten er. Anonymous poster hash: 0e98a...d28
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #24 Skrevet 7. april 2015 Ønsker jeg å se eller høre at andre har sex så burde jeg få velge om jeg aktivt vil oppsøke det. Jeg bør også få velge å avstå fra å høre eller se at andre har sex. Folk har sex. Det vet jeg. Men jeg trenger ikke bli en ufrivillig tilskuer / tilhører i andre sitt sexsirkus. Det er mange ting som er naturlig : Fjerte, bæsje, rape, pille seg i nesen osv. Men man trenger ikke drite med dodøra åpen sånn at alle hører det kun fordi det er naturlig. Noen ganger kan man ta hensyn, uansett hvor naturlig aktiviteten er. Anonymous poster hash: 0e98a...d28 Veldig godt eksempel !!!! Nakenhet er også naturlig, men det blir fort beklemt om jeg setter meg naken til bords på venneparets frokostbuffet. Anonymous poster hash: 4b33d...c2e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #25 Skrevet 7. april 2015 Ønsker jeg å se eller høre at andre har sex så burde jeg få velge om jeg aktivt vil oppsøke det. Jeg bør også få velge å avstå fra å høre eller se at andre har sex. Folk har sex. Det vet jeg. Men jeg trenger ikke bli en ufrivillig tilskuer / tilhører i andre sitt sexsirkus. Det er mange ting som er naturlig : Fjerte, bæsje, rape, pille seg i nesen osv. Men man trenger ikke drite med dodøra åpen sånn at alle hører det kun fordi det er naturlig. Noen ganger kan man ta hensyn, uansett hvor naturlig aktiviteten er. Anonymous poster hash: 0e98a...d28 Veldig godt eksempel !!!! Nakenhet er også naturlig, men det blir fort beklemt om jeg setter meg naken til bords på venneparets frokostbuffet. Anonymous poster hash: 4b33d...c2e Men nå var det da heller ikke snakk om at folk la seg ned for å ha sex på frokostbuffeten 😂 Anonymous poster hash: 84637...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå