Gå til innhold

Flimrer for øynene?

Anbefalte innlegg

Plutselig flimret det for øynene mine i kveld, mest på det høyre øyet.....ble "bølger" i kanten av synsfeltet, så det ble vanskelig å lese. Fikk samtidig litt vondt foran i hodet, syns det var ubehagelig. Er 9 uker på vei(tror jeg, ikke vært på kontroll enda), noen andre som har opplevd det samme? Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 01025...2a3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144208359-flimrer-for-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er migrene med aura! Google det ;-) aura betyr syns forstyrrelser, det kommer som regel på det ene øyet, for meg ser det ut som sikkSakk mønster (men alle opplever det forskjellig) og det blir nesten umulig å lese , DVs bokstavene "forsvinner". Etter auraen forsvinner kommer hodepinen - som regel på motsatt side av der du hadde synsdoratyrrelsene . Ikke farlig, men veldig veldig ubehagelig og vondt!!

Det er migrene med aura! Google det ;-) aura betyr syns forstyrrelser, det kommer som regel på det ene øyet, for meg ser det ut som sikkSakk mønster (men alle opplever det forskjellig) og det blir nesten umulig å lese , DVs bokstavene "forsvinner". Etter auraen forsvinner kommer hodepinen - som regel på motsatt side av der du hadde synsdoratyrrelsene . Ikke farlig, men veldig veldig ubehagelig og vondt!!

Takk for info, skal Google det! Fikk jo faktisk vondt i hodet etterpå...... Godt å høre at det ikke er farlig, det er det viktigste!

Anonymous poster hash: 01025...2a3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...