Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Plutselig flimret det for øynene mine i kveld, mest på det høyre øyet.....ble "bølger" i kanten av synsfeltet, så det ble vanskelig å lese. Fikk samtidig litt vondt foran i hodet, syns det var ubehagelig. Er 9 uker på vei(tror jeg, ikke vært på kontroll enda), noen andre som har opplevd det samme? Hva kan det være? Anonymous poster hash: 01025...2a3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Det er trolig blodtrykksfall, veldig vanlig i graviditet. Anonymous poster hash: 8ada6...b7d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Det er trolig blodtrykksfall, veldig vanlig i graviditet. Anonymous poster hash: 8ada6...b7d Takk for svar! Anonymous poster hash: 01025...2a3
Oktavia Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Jeg ville gått til legen for en sjekk. En venninne fikk svangerskaps slag. Er sikkert ikke noe, men rare symptomer bør sjekkes! Masse lykke til!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Det er migrene med aura! Google det ;-) aura betyr syns forstyrrelser, det kommer som regel på det ene øyet, for meg ser det ut som sikkSakk mønster (men alle opplever det forskjellig) og det blir nesten umulig å lese , DVs bokstavene "forsvinner". Etter auraen forsvinner kommer hodepinen - som regel på motsatt side av der du hadde synsdoratyrrelsene . Ikke farlig, men veldig veldig ubehagelig og vondt!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Det er migrene med aura! Google det ;-) aura betyr syns forstyrrelser, det kommer som regel på det ene øyet, for meg ser det ut som sikkSakk mønster (men alle opplever det forskjellig) og det blir nesten umulig å lese , DVs bokstavene "forsvinner". Etter auraen forsvinner kommer hodepinen - som regel på motsatt side av der du hadde synsdoratyrrelsene . Ikke farlig, men veldig veldig ubehagelig og vondt!! Takk for info, skal Google det! Fikk jo faktisk vondt i hodet etterpå...... Godt å høre at det ikke er farlig, det er det viktigste! Anonymous poster hash: 01025...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå