Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke en dri**!

Jeg har klokkeren 28 dagers syklus.

Dvs mens den 22. Feb.

Skulle hatt mens 22.mars. Men fikk den en uke før. Jeg merket ikke en ukes forskjell.

Tok en test som sier 3 uker på vei.

Hvordan går det ann?

Om det regnes fra første dag i siste mens, altså 22. februar så er jeg jo 6 uker på vei. Om det er 22. Mars så er jeg 2 uker på vei.

Hjelp!

Skrevet

Digitaltestene regner fra eggløsning/befruktning.

Men de går aldri lenger enn 3+(dvs 5 uker+). Så om du ikke aner når du ble gravid, så er du like langt med den testen.

Du må nok få det fastslått med en ultralyd etterhvert.

Anonymous poster hash: 8701d...74c
Skrevet

Du er da bare 3 uker på vei, om du hadde din siste mens 15. mars så er du idag 3 uker og 1 dag på vei og termindatoen er 23. desember.

Anonymous poster hash: 150db...1e1

Skrevet

Jeg trodde jo jeg hadde mensen så derfor er jeg forvirret.

Skrevet

Du skrev du skulle hatt mensen 22. mars, men fikk den en uke før, det vil si du hadde din siste mens 15. mars. Man blir befruktet sånn ca. 14 dager etter siste mens første dag. Omtrentlig pluss minus. Derfor regner du fra 15. mars som var dagen du fikk siste menstruasjon. Det blir 3 uker og 1 dag.

Skrevet

Om hun hadde vært 3+1 på vei så ville hun da vel aldri i livet ha fått 3+ på en graviditetstest. Det sannsynlige er vel at den blødningen hun trodde var mensen var noe annet og at hun er lenger på vei. Jeg ville tenkt at du ble gravid på den el du hadde før du hadde "mens" 15 mars. Men du bør nok sjekke med ul for å se mer nøyaktig. Om du tar CB digital og får opp 3+ så er du over 5 uker på vei. 

Anonymous poster hash: b073f...c3b
Skrevet

Ja min mens er klokke klar...klokka 9 dag 28.

Vært slik hele livet. Jeg merket ikke den ene uka da jobben er stressende for tiden.

Digital test ja som sa 3+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...