Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Vi skal til Sverige i sommer. Og da har jeg så klart lyst til å blakke mannen på ullared 😃 men vi har 3 små barn. 2.4 og 7 år. Bare redd det er så fullt di viser på tv 😝 er det mye billig der? Anonymous poster hash: 637b3...241
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Hvorfor skal man dit? Anonymous poster hash: 43a72...188
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Hvorfor skal man dit? Anonymous poster hash: 43a72...188 Fordi jeg driter peng 😴 doo-h! Anonymous poster hash: 637b3...241
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Aldri vært der og skal aldri sette mine ben inn der heller. Er noe av det mælet verdt å ha? Anonymous poster hash: f1672...7b3
Marsipanmor Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Jeg har vært på ullared uten barn og tenker at det absolutt ikke er et sted for barn.. så mange foreldre som var oppgitt og skrek på barna sine og tenkte kjære vene, hvorfor ta de med.. det er en lekeplasss på en campingplass like ved, sett fra deg mann og barn der så kan de kose seg mens du shopper.. stakkars unger som blir slept igjennom ullared..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Hva er egentlig ullared? Er det som om Nille har hatt seg med Gale Arne og endt opp som gigafamilie av billig ræl? Eller er det noe der det faktisk er verdt å se på (bortsett fra de scary-gærne menneskene som handler der)? Anonymous poster hash: 8a49a...e0a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Har vært der uten barn og tanken min er det ikke passer å ha med barn dit. Det var rimelig mye mennesker og kaos når vi var der. Anonymous poster hash: 3ba5c...8e5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Enig med de over; ikke noe for barn! Ja,det er sjukt mye folk, trangt om plassen, dytting rundt "kuppene". Har vært der flere ganger, og opplevd mange stressa foreldre som kjefter på utålmodige og slitne unger. Jeg ville aldri i livet tatt med mine inn der, selv ikke utenom sesong! Anonymous poster hash: d3c8f...1ec
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Første gang jeg var der tenkte jeg at hit skulle jeg aldri ta med barn. Men 3 år senere endte vi der med barn likevel, synes ikke det var så ille etter utbyggingen. Men vi var innom mest for moro og for å kikke. Neste gang jeg skal dit for å shoppe blir det jentetur mens mann og barn får kose seg hjemme. Anonymous poster hash: f593c...9f9 Anonymous poster hash: f593c...9f9
bøllefrøet_mitt Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Men hva er greia? Hva kjøper man? Hva har de som er så attraktivt?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Ullared!? Jeg er imot å torturere ungene mine og ville aldri utsatt dem for det! Anonymous poster hash: e63fb...a33
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Men hva er greia? Hva kjøper man? Hva har de som er så attraktivt? Jeg handler alt av vaskemidler for hele året (drar hver sommer), en del klær til bhg-bruk, kjente merker av feks shampo,hårfarge,parfyme,sminke og hudpleie, de har stort utvalg av greier til dyr, alt mulig til hus og hjem, massevis av alt egentlig. Noe billig ræl er det selvfølgelig, men de har også mange kjente merkevarer til en bra pris. Anonymous poster hash: d3c8f...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå