Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Eller burde de helst bruke ekte sølv/gull på grunn av faren for allergi? Mi er 6 år. Anonymous poster hash: 9c3ff...737
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Jeg ville hatt ekte sølv eller gull i til daglig og heller fine fakegreier til finere anledniger. Jeg fikk hull som 4 år og brukte mye fake som unge og tåler i dag kun ekte sølv og gull. Men kan bruke fine fakesmykker i noen timer, som på en fest. Men kan være at jeg hadde blitt allergisk uansett. Er den eneste allergien jeg har Anonymous poster hash: 7ecbe...a86
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Jeg fikk beskjed om at rent gull og sølv var det beste grunnet allergier Anonymous poster hash: 9768b...a8b
Violeta Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Jenta mi på 9 år kan bruke alt, både ekte og fake. Reagerer ikke på noe.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Jenta mi på 9 år kan bruke alt, både ekte og fake. Reagerer ikke på noe.Jeg svarte her først, jeg ble allergisk når jeg var ca 18-19. Fikk hullene som 4 år som sagt. Så allergi kan komme etterhvert. Får jeg en datter så skal jeg være forsiktig med hva hun får bruke. Anonymous poster hash: 7ecbe...a86
Sint naken biltyv Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Man kan bruke fake men man er mer disponert for å få nikkelallergi om man bruker fake. Jeg brukte fake når jeg var ungdom og endte opp med allergi dessverre. Kan ikke ha noe i øra og bukseknapper og billige klokker får meg til å reagere. Å bruke annet enn gull, titan og sølv i øra er ikke bra og det burde ikke gjøres, spesielt ikke på barn!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Jeg brukte mye fake som barn og ungdom. Fikk nikkelallergi i tidlig voksen alder. Min datter kommer kun til å få bruke nikkelfrieprodukter. Anonymous poster hash: 4c8fc...6f2 Anonymous poster hash: 4c8fc...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå