Gå til innhold

symptomer uke 14-15?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn. 16+5 I dag. Har ikke merket noen symptomer de siste ukene på at jeg er gravid. Kjenner ikke liv enda heller. Har morkaka foran. Deilig, men samtidig litt ekkelt.

Dette er nr 3.

Med de to andre, mistet jeg også symptomene jeg hadde de første ukene rundt uke 10, men da fikk jeg en voldsom hodepine som varte frem til 3. Trimester. Og etterhvert da også bekkenløsning.

Hadde et par dager med hodepine for et par uker siden, men det ble med det og har ikke kjent noen verdens ting til svangerskapet siden. Bortsett fra at jeg er veldig hormonell denne gangen og ekstremt morragretten :-p

Har ordinær ultralyd om to uker og gru gleder meg til det.

Så en sprell levende baby på tidlig ultralyd da jeg var 13 uker på vei.

Er nok ganske normalt at de fleste symptomene forsvinner når man bikker over til 2. Trimester. Vi får nyte det :-)

Jeg er 15+2 og har ikke følt meg gravid siden uke 9. Var på UL da og så en sprellende baby. Men nå har jeg begynt å uroe meg igjen. Skal bli godt med UL om 2 uker. Jeg er sliten og litt trøtt men mye mindre enn før. Ellers har jeg ingenting som tyder på at jeg er gravid. Har innimellom litt brun utflod også så det bekymrer meg litt selv om legen mener det er helt normalt.

Annonse

Heldig du er runforit!! J savner så utrolig å kunne løpe! Løp flere mil i uke før graviditeten, nå har j ikke sjangs! Har ikke fått løpt siden uke 8-10 pga både blødninger og veldig tidlig kynnere. J gikk derimot 6-7 mil på ski i påsken da..så i aktivitet har j ihvertfall vært 😉

Gjest Runforit

Heldig du er runforit!! J savner så utrolig å kunne løpe! Løp flere mil i uke før graviditeten, nå har j ikke sjangs! Har ikke fått løpt siden uke 8-10 pga både blødninger og veldig tidlig kynnere. J gikk derimot 6-7 mil på ski i påsken da..så i aktivitet har j ihvertfall vært

Ja er veldig takknemlig :) Tror jeg hadde klikket om jeg ikke kunne løpe hver morgen  :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...