Gå til innhold

Hva er feil når man ikke kan skylle ned i do og hva koster det å fikse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 2cb41...d51
Skrevet

Renner det vann da? Du må nesten åpne opp for å sjekke hva om er galt, om du i det heletatt klarer å finne det ut da. Og hva det koster avhenger jo på om du må skifte doen eller om det kun er en del (som kan fremskaffes) som må skiftes.

Anonymous poster hash: 1d9ad...720
Skrevet

Er den tett eller vil den bare ikke skylle ned? Om den er tett må man finne ut om det er doen eller rørene som er tett, om det ikke er det så kan det være noe galt med luftinntaket som gjør at vannet blir trukket ned i do.

Anonymous poster hash: 7da74...b0d
Skrevet

Den er ikke tett. Det skjer bare ingenting når jeg trykker på "knappen" på do.

Skrevet

Når det ikke skjer noe når du trykker ned knappen, da ville jeg ha åpnet opp toppen og kikket oppi sisternen. Det er ofte at det bare er en del som har falt av, huker du den på plass igjen så funker det gjerne som før.

Der jeg bodde før måtte jeg gjøre dette med ujevne mellomrom.

Anonymous poster hash: 7294a...470
Skrevet

Kanskje vannet på doen er skrudd av. Bak doen din kan du skru av og på vannet. Sjekk om det er dėt som er feil.

Anonymous poster hash: a3f24...671

Skrevet

Innløpsventilen er gåen,eller det kan ha hengt seg opp. Er toalettet eldre enn 10-15 år lønner det seg å bytte hele. Kan få det ned i 1500 kr for ny Innløpsventil og jobben.

Anonymous poster hash: 37dda...c42

Skrevet

Skjedde hos oss også. Det var knappen og noe nedi toppen på doen som var ødelagt. Mannen dro og kjøpte noe der han  hadde kjøpt doen og fikset det selv(han er ingen handyman). Tror ikke den delen(ene) kostet så mye. 

Anonymous poster hash: ad6cf...583

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...