Gå til innhold

Mallorca i juli, er det for varmt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var der i juli i fjor og det var varmt, men helt overkommelig både for store og små. Det er ikke verre enn norsk sommer på sitt beste, og den ene dagen det var overskyet gikk vi faktisk i langermet genser for da ble det litt kaldt (var litt vind der vi var). Vi har derimot vert i Hellas midt i juli et tidligere år, og DET var drepen det! På det varmeste lå vi på borti 40 grader.. Det var grufullt!

Anonymous poster hash: 07583...dc7

Kommer jo ann på hva dere foretrekker. Jeg får det aldri for varmt, så vi har vært i Egypt når det var mellom 45 og 48 Grader. Passer meg ypperlig

Jeg og barna klarer oss fint. Det er verre med mannen, han liker ikke varme så veldig godt.

Anonymous poster hash: 439a9...096

Annonse

Tror det kan variere veldig, fra akkurat passe til veldig varmt. Vi var der de 2 siste ukene av juni for et par år siden. De første dagene var det akkurat passe og nesten litt "kjølig" å bade i havet. Siste uka var det hetebølge med 40 gr på dagen, fortsatt 35 gr på kvelden, og selv om det blåste litt var det som å ha en varm føner midt i tryne:-p

En annen sommer vi var der midt i juli var det like varmt i havet som i lufta, kjente ikke at vi badet. Samme med bassenget. Eneste stedet å kjøle seg var i dusjen ved siden av..

Anonymous poster hash: 5a4ad...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...