Gå til innhold

Har du sentralstøvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Vurderer å kjøpe det, eller å kjøpe ny vanlig støvsuger.

Hva er deres erfaring?

Anonymous poster hash: f7680...0d8

Skrevet

Veldig fornøyd. Supert å slippe støvsugerlukta inne i huset. Synes det bråker mindre enn en vanlig støvsuger også.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men hadde i de to forrige husene jeg har eid og savner det veldig!!

Skrevet

Ja.

Veldig greit, men nå har vi bygd bå huset så slangen på 7 meter er for kort, synes 9 meter slange er veldig mye..

Anonymous poster hash: 7eddd...d45

Skrevet

Takk:) hvor oppevares slangen da? Der sentralstøvsugeren står? Eller i et skap i hver etg?

Skrevet

Jeg har ikke, men installerer når vi bygger ut. Gleder meg spesielt til feieluke i kjøkkeninnredningen!

Anonymous poster hash: 246eb...5fc

Skrevet

Jeg har ikke, men installerer når vi bygger ut. Gleder meg spesielt til feieluke i kjøkkeninnredningen!

Anonymous poster hash: 246eb...5fc

Vi har feieluke på kjøkkenet og i gangen. Veldig kjekt! Er godt fornøyd med sentralstøvsuger generelt. Vi oppbevarer den på teknisk rom, men siden den er i bruk daglig hender det den bare ligger klar i stua.

Skrevet

Jeg syns ikke sentralstøvsuger er så fantastisk. De lange slangene skal både oppbevares og slepes rundt. Skulle ønske det fantes en slange som var tilpasset hvert rom og som la klar i veggen, når man da var ferdig med å støvsuge kunne man bare rykke i slangen og den forsvant inn i veggen av seg selv. Men ut i fra de valgene man har, så vil ejg si det er tusen ganger bedre med sentralstøvsuger. Sentralstøvsugeren vår døde, og vi var noen uker uten, med kun en vanlig, og jeg kunne ikke vente til sentralstøvsuger var på plass igjen.

Skrevet

Takk:) hvor oppevares slangen da? Der sentralstøvsugeren står? Eller i et skap i hver etg?

Sentralstøvsugeren står i kjelleren, slangen henger i et kott i 1.etg

Skrevet

Jeg syns ikke sentralstøvsuger er så fantastisk. De lange slangene skal både oppbevares og slepes rundt. Skulle ønske det fantes en slange som var tilpasset hvert rom og som la klar i veggen, når man da var ferdig med å støvsuge kunne man bare rykke i slangen og den forsvant inn i veggen av seg selv. Men ut i fra de valgene man har, så vil ejg si det er tusen ganger bedre med sentralstøvsuger. Sentralstøvsugeren vår døde, og vi var noen uker uten, med kun en vanlig, og jeg kunne ikke vente til sentralstøvsuger var på plass igjen.

Helt enig! Hater den slangen... Ender opp med å bruke vanlig støvsuger.

Skrevet

Helt enig! Hater den slangen... Ender opp med å bruke vanlig støvsuger.
Akkurat samme her. Den lange slangekveilen gjør meg gal. Jeg bruker kun den vanlige støvsugeren. Hun som vasker her synes også det er et styr med sentralstvsugeren, så hun bruker også kun den vanlige. Jeg kommer ikke til å ha det når vi skal bygge nytt hus nå.

Anonymous poster hash: a5214...c4d

Skrevet

Det blir jo litt krøll og kveil, men liker det mye bedre enn vanlig støvsuger. Jeg slåss med vanlig støvsuger over dørterskler for eksempel. Blir irritert hver gang jeg må støvsuge på hytta, hvor vi har vanlig støvsuger.

Anonymous poster hash: 8d1b7...cf5

Skrevet

Har hatt sentralstøvsuger i 15 år, synes den milelange slangen er noe forbaska HERK!!

Anonymous poster hash: f5812...e11

Anonymous poster hash: f5812...e11

Skrevet

Det cf5 sa. Jeg hater den vanlige støvsugeren på hytta. Tar en lang slange hvilken dag som helst.

Skrevet

Det cf5 sa. Jeg hater den vanlige støvsugeren på hytta. Tar en lang slange hvilken dag som helst.

*Knis*

Anonymous poster hash: 9338a...507

Skrevet

Er det noen som har prøvet en sånn robot-støvsuger?

Anonymous poster hash: cee1b...356

Skrevet

Det kjøpte eksen når jeg flyttet ut😂 Om han er fornøyd med den vet jeg ikke 😉

Skrevet

TV2-hjelper deg hadde en test på disse, den ligger sikkert på nett.

Mener å huske at de billige var bare noe dritt, men noen av de dyre var ok. Stor forskjell på effektiviteten, de billige tok ikke hundehår engang.

Skrevet

Takk for svar, da blir det sentralstøvsuger. Og feieluke i gang og kjøkken. :)

Må en gå inn ( ned i kjelleren) i rommet og slå på støvsugeren, eller står den på hele tiden?

Skrevet

Du skrur den på på håndtaket på røret.

Anonymous poster hash: 4fd6a...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...