Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Dette er 3 natten på en uke jeg drømmer at datteren min på 1,5 år dør eller blir hardt skadet. Drømmene er lange,detaljerte, føles som de varer i timevis, men veldig kort oppsummert av drømmene er: nr 1: fant henne død i rulletrapp på senteret Nr2: hun skadet seg hardt på rommet sitt Nr3: (som jeg nettopp våknet av) hun falt ned i en stor sprekk i terassen, blødde neseblod og var bevisstløs. Dette er veldig forstyrrende for nattesøvnen, gruer meg til og legge meg om kveldene! har aldri drømt slikt om barnet mitt før, så hvorfor drømmer jeg slik helt plutselig nÅ? Skikkelig skummelt altså! Anonymous poster hash: fc998...595
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Død : Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. Anonymous poster hash: 50d66...8f9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Død : Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. Anonymous poster hash: 50d66...8f9 Inreressant! Takk for svar! Anonymous poster hash: fc998...595
Gjest Antarctica Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Betyr at du bekymrer deg for en person som du vil det beste for.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Jeg drømte da barnet mitt var nyfødt at jeg plutselig fant ham spylt ned i do. Bare hodet vistes, og han lå der nede og så opp på meg. Våknet av at jeg skrek navnet hans. Det var grusomt, og så makabert at jeg ikke turte å fortelle det til noen. Tror ikke det betydde noe annet enn at jeg var livredd for å miste ham, og at hjernen min jobbet på høygir for å tenke ut alle mulige og umulige måter det kunne skje på som jeg måtte avverge. Det skjedde i alle fall ikke. Anonymous poster hash: 27c19...45b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Mannen min har drømt flere ganger at sønnen vår dør etter jeg blei gravid igjen. Han drømmmer at han vet gutten vår er i fare og prøver å redde han, men klarer det ikke. Veldig rart at dette begynte etter jeg blei gravid. Anonymous poster hash: 26e9f...82b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Har hatt flere slike drømmer. Jeg tror det betyr at jeg er veldig redd for st noe skal hende ham. Det er mitt verste mareritt rett og slett. Drømmer mye om at jeg prøver å redde ham og det er vel bare fordi min viktigste oppgave er å beskytte ham. Fæle drømmer, men tror nok ikke det betyr noe ille altså. Anonymous poster hash: d3bc5...f89
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Drømmetydning.no Anonymous poster hash: 3242b...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå