Gå til innhold

Inspirert: Kjedelig å bare ha sex i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt overrasket over at "alle" har sex på sofaen på stua. Tror aldri jeg har hatt sex på en sofa noen gang. Faktisk tror jeg at jeg og mannen min bare har hatt sex i senga, bortsett fra et par ganger mens vi har bodd på hotell (men i senga der også da, bare en annen seng). Er det uvanlig? Kjedelig?

Anonymous poster hash: b033b...16b
Skrevet

Tror det er innunder kategorien litt "kjedelig" dessverre :P

Anonymous poster hash: c42ab...ae1

Skrevet

Vi har vel sex andre steder, men etter at vi fikk barn har det begrenset seg. Jeg syns ikke senga er et kjedelig sted å ha sex, faktisk bryr jeg meg ikke om stedet i det hele tatt, så lenge vi får være i fred. Må da være selve sexen som er litt laber da som gjør at man trenger et spennende sted? Å sofaen vil jeg ikke si er så veldig stor forskjell fra senga. Ser ikke den store spenningen i grunnen.

Men jeg tror ikke det er så veldig vanlig å kun ha hatt seg i senga, i alle fall om man har gjort det noen ganger.

Skrevet

Jeg foretrekker egentlig senga jeg. Det gir større muligheter til utfoldelse.

Vi har dog sex der vi finner det for godt der og da. I sofaen, på kjøkkenet, på badet, i kjellerstua eller i hagen for den saks skyld.

Anonymous poster hash: 9e50d...407

Skrevet

Om senga er kjedelig kommer helt an på hva man gjør i senga, det :)

Har hatt sex mange steder, foretrekker som regel senga siden det gir større muligheter.

Anonymous poster hash: 259eb...cba
Skrevet

Vi har vel sex andre steder, men etter at vi fikk barn har det begrenset seg. Jeg syns ikke senga er et kjedelig sted å ha sex, faktisk bryr jeg meg ikke om stedet i det hele tatt, så lenge vi får være i fred. Må da være selve sexen som er litt laber da som gjør at man trenger et spennende sted? Å sofaen vil jeg ikke si er så veldig stor forskjell fra senga. Ser ikke den store spenningen i grunnen.

Men jeg tror ikke det er så veldig vanlig å kun ha hatt seg i senga, i alle fall om man har gjort det noen ganger.

Ja, vi har jo vært sammen i 18 år, så det har jo blitt noen ganger. Skal ikke si det helt sikkert altså, men kan ikke komme på at det har vært noen andre steder enn senga. Huff.

HI

Skrevet

Da trives dere i senga da, ingen grunn til å endre på det om dere ikke ser behovet.

Skrevet

Om sengen er det som gjør et sexliv kjedelig så er det nok større problemer enn bare det å ha sex i sengen altså.

Anonymous poster hash: bfef7...f9d
Skrevet

Opp til hvert enkelt par :)

Anonymous poster hash: 58eb9...ae1

Skrevet

Da trives dere i senga da, ingen grunn til å endre på det om dere ikke ser behovet.

Nei, jeg ser ikke behovet, men mannen brukte å klage litt før. Så begynte jeg å lure litt da jeg så den andre tråden, om det virkelig er så vanlig.

HI

Skrevet

Er jo helt greit, hvis det er det man trives med.

Selv så har jeg vel hatt sex temmelig mange steder, og mange utendørs og offentlige steder.

Anonymous poster hash: adea3...5e7
Skrevet

Jeg har bare hatt sex engang for å få et barn, og det var i senga. Burde man hatt sex flere ganger?

Anonymous poster hash: e792a...053

Skrevet

Jeg har bare hatt sex engang for å få et barn, og det var i senga. Burde man hatt sex flere ganger?

Neida. Burde ikke det.....

Anonymous poster hash: 47511...b37

Skrevet

Nei, det holder. Det samme gjelder mine foreldre, de har kun hatt sex 4 ganger ;):P

Jeg og kjæresten har forøvrig sex litt over alt,men ofte velger vi å avslutte i sengen :)

Skrevet

D er jo helt opp til dere, men jeg tror jeg tør påstå at sex KUN i sengen er litt uvanlig! Ikke nødvendigvis kjedelig i d hele tatt, men jo litt uvanlig :)

Har hatt sex i bil utallige ganger, sofa, stol, gulv, båt, strand, fjell, terasse, kjøkkenbenk, off. toalett, dusjen, etc ;)

Anonymous poster hash: ba999...6cb

Anonymous poster hash: ba999...6cb

Skrevet

Det er vel bare du selv HI som kan svare på om det er kjedelig?! Selv har jeg sex med mannen i sengen, i sofaen, i dusjen, langs oppetter veggen, på kjøkkenbenken, på spisebordet, på en stol, i bilen, osv.

Vil ikke kalle oss kjedelige hvertfall. Men om vi er "gjennomsnittlige" vet jeg nå ikke.

Anonymous poster hash: 8cc69...e7f

Skrevet

Nei, det holder. Det samme gjelder mine foreldre, de har kun hatt sex 4 ganger ;):P

Jeg og kjæresten har forøvrig sex litt over alt,men ofte velger vi å avslutte i sengen :)

Det var da enda godt at jeg ikke hadde brutt noen regler ;-)

Skrevet

Men hvordan tenker dere da, når dere ender opp på alle mulige steder? "Nå har vi gjort det på soverommet, badet, kjøkkenet, ganggulvet og begge sofaene i stua. Da tar vi garasjen neste gang, for der har vi ikke gjort det ennå?" Er det et mål å gjøre det flest mulig steder for å ikke være kjedelig? Strever også med å skjønne hvordan det kan være behagelig å ha sex på f.eks. kjøkkenbenken eller i bilen.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Men hvordan tenker dere da, når dere ender opp på alle mulige steder? "Nå har vi gjort det på soverommet, badet, kjøkkenet, ganggulvet og begge sofaene i stua. Da tar vi garasjen neste gang, for der har vi ikke gjort det ennå?" Er det et mål å gjøre det flest mulig steder for å ikke være kjedelig? Strever også med å skjønne hvordan det kan være behagelig å ha sex på f.eks. kjøkkenbenken eller i bilen.

Haha, her er det ikke den tankegangen som gjelder i hvertfall ;) Det handler rett og slett om at vi har så lyst på hverandre der og da at vi ikke kommer oss til sengen.

Vi havner ofte der også, er nok der vi har hatt sex oftest, men står vi på kjøkkenet f.eks og har så lyst på hverandre at vi ikke klarer å ta fingrene av hverandre, ja, da hender det rett som det er at det blir sex på kjøkkenbenken. Vi dusjer også mye sammen og da er det det samme, bi har lyst på hverandre, så da har vi sex i dusjen.

Skrevet

Sex i senga kan da være mer enn nok spennende det, så lenge man ikke bare praktiserer en stilling, og kan forutse hvordan hele "seansen" blir fra star til slutt, lenge før det starter ;)
Har så smått hatt litt sex på sofaen her, det gjelder kun om det skulle by på en "sjappis".. Resten er på soverommet, i senga, eller i senga vi ender opp i (hotell og lignende) Kan ikke si sexlivet vårt er kjedelig av den grunn.

Skrevet

Hadde for øvrig en eks som "måtte" ha sex på andre steder, sofa, badet, dusjen, trampolinen, kjøkkenbenken, stoler, "kottet" og "ute i det fri", og alle de stillingene osv han forventet veksling på gjennom hele akten, gud beder, det var mer en hard treningsøkt for meg, enn sex, han nøt det, jeg gikk dritt lei og dumpet han, kunne telle på få fingre hvor mange ganger det ble med senga, og selv der skulle det være TURN for å ha sex o.O

Skrevet

Det er alt for kronglete å ha sex andre steder enn i senga. Det blir så mye styr.

Anonymous poster hash: 123e9...5f5

Skrevet

Kjedelig generelt. Senga er god nok.

Anonymous poster hash: 19832...89c

Skrevet

Ja! Det høres kjedelig ut.

Tror ikke jeg kommer på et sted vi ikke har gjort det.

Spontanotety💖

Ja vi har små barn.

Skrevet

Det er jo ikke hvor man har sex som avgjør om man har god eller dårlig sex, kjedelig eller ikke😊 Vil heller si at variasjon av stillinger, prøve noe annet osv er avgjørende, ikke om det foregår i senga eller ei😊 Vi har et utrolig bra sexliv til tross for at det stort sett finner sted i senga😄 Har hatt sex mange steder, men foretrekker senga da man er litt friere til å gjøre ting der enn hva man er på kjøkkenbenken😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...