Gå til innhold

Litt blod i trusa

Anbefalte innlegg

De siste ukene så har det enkelte ganger hendt at jeg har fått en litt mørk flekk i trusa. Jeg tolker dette som utflod med blod eller små bloddråper. Det har aldri vært mer enn en liten flekk og aldri noe på papiret. Er dette noe som er vanlig eller bør jeg undersøke dette med UL eller noe sånt?

Anonymous poster hash: c3384...2c5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144207978-litt-blod-i-trusa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jm sier til meg at blod alltid skal undersøkes men at feks etter samleie vil det kunne komme litt blod pga tynnere slimhinner 

Så ta en telefon til jm eller lege om det er lenge til kontroll å hør,

Anonymous poster hash: 2c1e1...db4

Anonymous poster hash: 2c1e1...db4

Jeg er i uke 16. Er MA Jeg er mest redd for. Tenker jeg skal greie å holde meg til jordmor om en uke. Det er ikke direkte blod men mer brun utflod. Og utflod har jeg mye av og har hatt siden jeg ble gravid. Plagsomt!

Gjest Runforit

Jeg er i uke 16. Er MA Jeg er mest redd for. Tenker jeg skal greie å holde meg til jordmor om en uke. Det er ikke direkte blod men mer brun utflod. Og utflod har jeg mye av og har hatt siden jeg ble gravid. Plagsomt!

Jeg og stresset med MA. Angelsound reddet meg fra å bli gær'n :)

Annonse

Gjest Runforit

Har tenkt på angelsound men redd det skal stresse men enda mer om jeg ikke finner lyd en dag.

Du skal kun bruke den 1 gang i uka og du finner lyd om du gjør det rett. Sjansen for MA er ikke stor. Husk at alt du leser på nett er samlet på et sted og derfor føles det som om utrolig mange opplever det. I det store og det hele så går det som oftest fint etter uke 12  :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...