Gå til innhold

Seriøst! Ville dere kledd dere i navdrakta fra Sparkjøp ? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden du spør, syns den er fin Har også en nordlandsbunad :)

Anonymous poster hash: 523ea...274

Skrevet

Vet ikke hvilket miljø du vanker i Hi, men det kan ikke være særlig mye intellekt i omgivelsene dine når du synker så lavt som du gjør i denne sammenheng.

Anonymous poster hash: 68807...543

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg søkte på konfirmasjon og da kom denne opp. Jeg har festdrakten fra sparkjøp, jeg liker den godt og bruker den uten å være flau over å ha en billig festdrakt. Har ett pent antrekk og ha på til enhver passende anledning uten å tenke for mye på det. Kunne sikkert hatt "den lille svarte", men en slik festdrakt er veldig slitesterk har jeg skjønt ig den lille svarte ville nupper seg etter 3 bruk.

Skjønner egentlig ikke hva som gjør de andre så forferdelig mye bedre. Er jo bare at de er håndsydde og ikke masseprodusert.

Enn hvis jeg syr min sparkjøp-drakt selv? Er den god nok for dere da?

Anonymous poster hash: 8d0c2...fb8

Skrevet

Heller det enn keiserens nye klær. Alle ser at du er naken, HI.

Skrevet

Har ikke råd til bunad, men fikk denne festdrakten i bursdagsgave av min bestemor for noen år siden. Synes den er kjempefin jeg :) kommer absolutt til å bruke den 17.mai. synes den er mye mer tradisjonsrik enn en vanlig kjole

Har alt bunadsølv til, som søljer, mansjettknapper osv, så føler meg pyntet og fin :)

Anonymous poster hash: 81cf9...b82

Skrevet

Jeg har aldri eid en bunad. Og det er ikke før jeg har lest her inne at jeg har skjønt at det finnes noe som heter festdrakt, som er forskjellig fra bunad. Jeg skjønner nå at det er stor forskjell i kvalitet o.l., men jeg har aldri lagt merke til det når jeg har sett folk i disse draktene...trodde alt var bunad.  Litt flaut kanskje, men poenget er at jeg kunne fint kjøpt en festdrakt. Foretrekker likevel å gå i annen type kjole. 

Anonymous poster hash: ea3fc...296
Skrevet

Jeg solgte den dritstygge trondhjemsbunaden min jeg, og kjøpte festdrakt fra Ludostore i stedet :D Jeg er SÅ mye mer fornøyd, og ser tusen ganger bedre ut enn jeg gjorde i det andre opplegget. Hadde aldri vist meg utendørs i noe så grusomt som den bunaden. 

Anonymous poster hash: 761b8...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...