Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg i navnet Ludvik. Synes det er et koselig navn, dessuten så vet jeg om en Ludvik som er utrolig skjønn.

Men når vi luftet navnet for bestevennene våre (vennepar) har kameraten vår bare ledd av det og flåset om Flåklypa. Ble ganske såret av dette da jeg liker navnet godt. Er det virkelig sånn at alle fortsatt forbinder navnet med Flåklypa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, på ingen måte! Jeg hadde seriøst vurdert det navnet hvis jenta i magen hadde vist seg å være en gutt. Dessverre er det flere barn her vi bor som heter det, så det er blitt et "poppisnavn". Men ikke sikkert det er like populært alle steder, og ikke alle bryr seg om det er flere som heter det på samme sted :) Jeg er bare litt sær sånn ;)

Gå for det navnet om du vil, og ikke bry dere om sånne teite kommentarer!

Skrevet

Forbinder det ikke med det,men synes det er et pusete navn,som ikke er så sterkt

Skrevet

Kjempefint navn! Synes dog Ludvig er penest.

Skrevet

Fint, men kanskje litt tungt. Jeg ville også skrevet med g i stedet for k tror jeg..

Anonymous poster hash: cfa84...c52
Skrevet

Har ei venninne som har en sønn som heter Ludvik. Et veldig sjarmerende og tøft navn. Kunne godt brukt navnet selv om det ikke allerede var "tatt".

Anonymous poster hash: bbf28...fb5

Skrevet

Tenker ikke på flåklypa. Synes det er et koselig navn. Hva er så morsomt med det liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...