Gå til innhold

Hvordan VET dere at dere ønsker ett barn ?

Anbefalte innlegg

Hva fikk dere til å ta den endelige avgjørelsen?

Vi har tre barn og mannen ønsker seg veldig gjerne en til. Jeg har jo lyst jeg også, men er stort hopp fra tre til fire😅 vet ikke om jeg tør. (Og ikke minst hva kommer jobben og andre folk til å si...)

Anonymous poster hash: e1463...481

Fortsetter under...

Hva fikk dere til å ta den endelige avgjørelsen?

Vi har tre barn og mannen ønsker seg veldig gjerne en til. Jeg har jo lyst jeg også, men er stort hopp fra tre til fire vet ikke om jeg tør. (Og ikke minst hva kommer jobben og andre folk til å si...)

Det er bare dere selv som sitter på svaret om det er riktig for dere. Ingen andre! Bry dere katta om hva jobben og andre sier ;)

Anonymous poster hash: 403b0...1f4

Vi vurderte nummer fire en stund. Men vi landet på at tre var nok mtp økonomi, oppfølging, plass osv. Men nå ville naturen det sånn at det kommer en baby til om fire mnd :D Og nå gleder vi oss veldig! Jeg tenkte mye på hva "folk" ville si, men det har bare vært positivt :) De synes vi er tøffe som vil ha så "mange" barn ;) Mulig de sier noe bak vår rygg, men det hører jo ikke vi :P

Så svaret på ditt spm vet jeg egentlig ikke. Kan man egentlig vite? Jeg er usikker.

Hi her

Noen her som kan fortelle hvordan det er å ha flere enn tre barn?

Synes det går kjempe fint med tre og vi har gode rutiner, så dagene flyter fint. De begynner å bli "store" også, men det blir jo omveltning med en til? Spørsmålet er kanskje hvor stor..

I mitt hode så ser jeg for meg mye kos og mye kaos 😊

Kunne ønske jeg bare blåste i hva alle andre tenker og mener og mange barn, men det påvirker valget til en viss grad det også.. Synd, men sant.. Burde heve meg over det, er kjempe stolt over barna vi har!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...