Gå til innhold

Snart prøver meen..

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart fjerne spiralen. Veldig klar for nytt tilskudd i familen. Kjenner bare på at jeg er så redd for at det skal ta lang tid før spiren sitter. Selv om det egentlig ikke haster veldig. Kjenner bare endel som sliter med at nr 2 ikke vil komme. Noen med erfaringer? Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid med nr 2?

Anonymous poster hash: 4f88d...72f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144207667-snart-pr%C3%B8ver-meen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal snart fjerne spiralen. Veldig klar for nytt tilskudd i familen. Kjenner bare på at jeg er så redd for at det skal ta lang tid før spiren sitter. Selv om det egentlig ikke haster veldig. Kjenner bare endel som sliter med at nr 2 ikke vil komme. Noen med erfaringer? Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid med nr 2?

Tok ut spiral i desember, å vi prøver enda. Er veldig klar for nr 2 og.

Anonymous poster hash: a7018...013

Blir spennende å se hvor lenge det tar før spiren sitter da! Nå er spiralen ute, krysser fingre og tær. Hører forstatt gjerne andres erfaring på hvor raskt de ble gravid med nr to etter de startet å prøve:)

Lykke til! Så spennende :D Vi prøver også på nr 2. Dette er vår første "offisielle" prøveperiode (hadde to halvveis-forsøk i høst, men det teller nesten ikke), og jeg har fått to positive graviditetstester i dag. Håper intenst på at spiren sitter! Det er fortsatt veldig tidlig, kanskje bare 8 dpo...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...